Zawieszenie
: Oczywiście zaskoczyło mnie nowoczesne wnętrze które 2012 roku jeszcze zaskakuje
5,0
Całokształt
O to auto trzeba dbać laać dobre paliwo, wymieniać zawsze olej w terminie(jeśli nie to silnik się zepsuje obróci go na panewkach )
Wrażenia
5,0
Silnik
Gdy kupiłem ten samochód w 2003r silniki diesla były kojarzone z starym mercedesem klekotką . Gdy pierwszy raz przejechałem Primerą miałem wrażenie że jadę autem z silnikiem benzynowym. 120 KM i 270 Nm robi swoje
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze przekłada biegi w ogóle to był hit że skrzynia ma 6 biegów w TDI VW Passat miał 5 a4 też 5
4,0
Układ jezdny
Moja wersja miała ABS i ESP a więc było super. Poza tym auto jest wysokie . Porównując Nissan Primera P12 do volvo s60 to volvo wygląda jak auto sportowe ale łatwo się volvo można zahaczyć o coś . Dlatego polecam Primere na polskie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania robi swoje
4,0
Ergonomia
Siedzenia wygodne dobrze się jeździ na długie trasy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa wspaniale i system dla palących też
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń na tylnych siedzeniach bardzo dobra.
3,0
Wyciszenie
No auto cieche nie jest w środku. ale w końcu diesel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za to lubię dCi bo mało pali 7,5 l przy włączonej klimatyzacji w mieście i to jest moje najwyższe spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem za Primera 125 000 zł i przejechałem nim prawie 400 000 km. Większość ludzi uważa samochód za wadliwy a tak nie jest. Teraz zamierzam kupić sobie Lagunę III
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy trzaskaniu drzwiami może się zepsuć mechanizm zamykający dzrzwi,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zdarzają się problemy z cieknącym wężem wspomagania, stabilizatorem, turbina .
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]