Zawieszenie
: przed zakupem sprawdzic koniecznie, remont kosztuje krocie.
4,0
Całokształt
Auto jest przyjemne. Ladnie wyglada. Dobrze sie prowadzi. Jest duzy co pozwala wygodnie podrozowac. Moj smigal przede wszystkim po zakorkowanej Warszawie i jest to raczej srednie auto do stania w korkach. Siedzenie skrzypia i sa srednio wygodne, nie trzymaja na boki. Przydalaby sie wieksza ilosc schowkow. Strasznie slabej jakosci plastiki, masakra jak w fordzie! Jestem w stanie polecic to auto kazdemu aczkolwiek przyznaje sie ze znudzilo mnie wiec sprzedalem. Teraz zrobilem glupote i kupilem alfe 147, ale w porownaniu z poprzednikiem ktory byl poprostu samochodem z alfa czuje wiez :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to mocna strona tego auta, balem sie ze skoro pochodzi od renault i stosowany jest w lagunie ktora raczej nie ma dobrych opinii, bedzie problem. Po 127tys. sprzedalem z czystym sumieniem. Silnik jest elastyczny, dobrze sie zbiera.
4,0
Skrzynia biegów
Jedyny mankamet to bieg wsteczny, trzeba sie przyzwyczaic. Na poczatku dziwne manewry reka musialem robic, pozniej juz bylo lepiej. Aczkolwiek jest to zdecydowany minus, konkurencja lepiej rozwiazala sprawe.
4,0
Układ jezdny
Nie mialem ASR przydaloby sie. Auto dobrze trzyma sie drogi, aczkolwiek na kierownicy czujemy kazdy dolek.
Komfort
3,0
Widoczność
Co tu duzo gadac auto nie jest latwe w manewrowaniu jak sie do niego przesiadzie z czegos mniejszego. Do tylu ulatwia kamera cofania a do przodu poprostu trzeba sie przyzwyczaic.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nie mialem sterowania w kierownicy czasem mi tego brakowalo. Strasznie slaby komputer pokladowy, odczytac obecne spalanie graniczy z cudem. Wydaje sie ze auto ma duzo \"bajerow\" a po kilku godzinach spedzonych za kolkiem wszystko wydaje sie standardem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W takim aucie brak nawiewow na tylna kanape to porazka. Reszta bez zarzutow.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest pod dostatkiem. Z tylu siedzi sie wygodniej niz z przodu.
3,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu. Mogloby byc troche lepiej przy wiekszych predkosciach. Przy 180 trzeba sie przekrzykiwac :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto malo pali. Przeglady raczej w normie. Drogie natomiast jest zawieszenie ktore nie jest tanim elementem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Uzywki kosztuja smieszne pieniadze jak na auto tej klasy i z tym wyposazeniem. Aczkolwiek nie jest to juz auto japonskie wiec jakosc jest nizsza. Samochod ze znaczkiem nissana produkowany w anglii z silnikiem renault-wybuchowa mieszanka ktora nie okazala sie dla mnie jakos strasznie kosztowna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogolnie auto jest warte zakupu ale strasznie drazniace sa pierdoly jak skrzypiace plastiki:/ cos stukalo w zawieszeniu nikt nie mial pojecia co :O Bywaly dni w ktorych te wszystkie dziwne dzwieki sie nasilaly i mialem poprostu ochote wysiazc i isc dalej piechota.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakos nie kojarze zadnych powaznych usterek. Nigdy mnie nie zawiodl
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]