Opinia o Primerze powstała po przesiadce z Avensisa 2001r benz 2000,wcześniej VECTRA 98r 2000benz. i innych aut klasy średniej uważam,że Nissan Primera jest niedoceniana za nowatorskie rozwiązania i niezawodność.Nissanowi nie zależy na naszym rynku opanowali już USA a my kupujmy auta ze złomowisk Europy.Primera jest autem za rozsądne pieniądze z nieporównywalnie bogatszym wyposażeniem w stosunku do aut klasy średniej prestiżowych marek.Zastanawia mnie dlaczego kupujemy nowe auta bez analizy-moda,prestiż,szpan,wierność???
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy na wolnych obrotach,elastyczny od niskich obrotów2000,pracuje jak sześciocylindrowy.
5,0
Skrzynia biegów
Trójka trochę gorzej wchodzi ale pewnie się dotrze.Biegi dobrane perfekcyjnie-jak w automacie.6-bieg rewelacja można nawet wyprzedzać,na trasie 120km/godz=3000obr/min
5,0
Układ jezdny
komfortowa jazda nawet na polskich dziurawych jezdniach.Zakręty pokonuje bezproblemowo/ESP też czuwa/.
Komfort
5,0
Widoczność
O czystość szyby przedniej i reflektorów dba automat,cofanie na ekranie-ocena j.w.Jazda w nocy-centralnie umieszczone zegary nie oślepiają,nie są usytuowane na wprost kierowcy to jest bardzo dobre rozwiązanie z przyszłością dla innych nowych aut.
5,0
Ergonomia
Fotele kierowcy i pasażera 4 płaszczyzny regulacji, można idealnie sobie dostosować.Tył też wygodny.Miejsca wystarczająco dla 4 dużych ludzi.Bagażnik nie jest płaski ,można poprawić po fabryce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli nauczymy się obsługiwać/0,5godz/-perfekcja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 duże osoby z kierowcą wygodnie jadą.
5,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach trzeba się upewnić czy silnik pracuje.Głośniej przy wyższych.Szum powietrza przy wyższej prędkości.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok.10l/100km miasto,średnio 9.Obsługa kosztuje ASO musi dorobić na serwisie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Primera za rozsądne pieniądze z wyposażeniem najlepszym w tej klasie, jakość wg notowań