Miałem juz kilka aut ten jest zdecydowanie najlepszy, rewelacyjny komfort jazdy, super wygląd oszczędny silnik, dobrze sie prowadzi, dobrze wyposażony, poprostu nie chce mi sie z niego wysiadac, jedyne minusy to zbyt krótki podłokietnik, troszke drogie oryginalne częsci zawieszenia przedniego(tylko to kupowałem), wysoka cena zakupu auta zadbanego i serwisowanego za granicą
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny zbytnio nie jest, spodziewałem sie więcej po turbinie i 90KM, wczesniej miałem V40 z 90KM i był bardzie elastyczny, ale za to dobra kultura pracy, nie jest zbyt głośny, długie przełożenia, i świetny 5 bieg pozwalający na ekonomiczną jazdę, te silniki to sprawdzone konstrukcje wzbogacone o turbine i pare nowoczesnych elementów, mówi sie ze sa nie do zajezdzenia i to sie naprawde czuje, dałbym 5 ale ta dynamiczność
5,0
Skrzynia biegów
Według mnie super, długie przełożenia tak jak lubie, nie trzeba wkręcac na wysokie obroty zeby podjechac na wyzszej predkości przy nizszym biegu, długa i dynamiczna 1 pozwalająca na w miare szybkie ruszenie, długa 3 super do miasta, długa 4, i ekonomiczna 5 która pozwala rozpędzić auto do 180km/h, biegi w moim aucie wchodza dość cięzko, ale mam udokumentowany przebieg (220tyś) poprostu jeszcze sie nie ułożyła rewelacja!!
4,0
Układ jezdny
Niestety nie na polskie drogi:(, auto juz po kilku tygodniach jazdy w polsce miało powybijane końcówki dróżków stablizatorów i niestety uszkodził mi sie lewy wahacz, części dość drogie i lepiej inwestowac w oryginały bo poprostu więcej wytrzymują, ale jesli wyskoczymy na jakąś w miare dobrą droge primera pokazuje ze jezdziemy autem klasy wyższej, świetnie tłumi nierówności, czuc prace tylnej belki skrętnej, i rewelacyjnego zestrojenia zawieszenia, zreztą gdy zacząto sprzedawac ten model uznano iz ma najlepsze zawieszenie w swojej klasie nic dodac nic ująć ale niestety nie na polskie warunki
Komfort
5,0
Widoczność
Wszstko ok i do tyłu i do przodu jak dla mnie, natomiast moja dziewczyna narzeka ze nie widzi nic z tyłu jak cofa:)
5,0
Ergonomia
Jak ktoś miał japończyka to wiadomo, wszystko zrobione z polotem, widac ze wszystko jest obmyslane, brak prostoty i tandety jaka znajdziemy w niemieckich autach VW, Audi itp. fajne bajerki których nigdy nie znajdziemy w zachodnich autach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Pierwszy raz mam w aucie klime i do tego klimatronik takze jak dla mnie super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Troche mało miejsca jest z tyłu na nogi tak piszą w artykułach, nie wiem nie jezdze z tyłu ale moi pasażerowie nie narzekają a wrecz mówia ze jest sporo miejsca, dla kierowcy jest bardzo dużo miejsca
4,0
Wyciszenie
Oczywiście to diesel, nie ma co za dużo wymagać ale jest według mnie bardzo dobrze, w srodku wyciszenie ok szczególnie przy większych prędkościach wypada super, zresztą jak ktoś jest przyzwyczajony do benzyniaków wystarczy kupić radio a 6 oryginalnych głośników nissana zrobi swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
według mnie spalanie jest na dobrym poziomie trzeba brać po uwage sporo mase pojazdu i klimatyzacje
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze mozna kupic auto młodsze innej marki ale nie zamieniłbym sie na żaden inny, poprosty wiem za co zapłaciłem i kupiłbym go jeszcze raz POLECAM
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Super z drobiazgów nic kompletnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rewelacja pierwsze auto w którym tylko leje paliwo zmieniam olej i myśle o nowych oponach, pokrowcach na fotele itp. jedyny minus zawieszenie przednie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]