Silnik
: 150KM daje rade w tym aucie, bezawaryjne!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
2-litrowe 150KM nigdy nie zawiodło, traktowane z wyczuciem, w razie potrzeb zakrecilo sie do 7tys. obr., zalewane tylko Pb98 oraz zagranicznym Castrolem...
5,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
Prowadzi sie jak przyklejony do asfaltu, tylko troche twardy.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
4,0
Wyciszenie
Po rozgrzaniu silniczka, na postoju wogole go nie slychac, spokojnie mozna jechac 100-120 kmh bez halasu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jezdzie do 3-4 tys obr. srednio 9 litrow. Na trasie przy 100kmh 7.5 litra Pb
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi jak wszedzie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych powaznych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]