BARDZO BOGATO WYPOSAŻONA. W ZASADZIE MA WSZYSTKO CO AUTO W TEJ KLASIE POWINNO MIEĆ W STANDARDZIE. ALE NIESTETY TO NIE BYŁA STANDARDOWA. TRZEBA BRAĆ MOCNIEJSZY SILNIK BO DO NIEMIECKICH, JAPOŃSKIM JESZCZE DUŻO BRAKUJE. NIE MA Z CZEGO WYJŚĆ, TRZEBA JĄ ROZBUJAĆ. MYŚLĘ ŻE NOWA HONDA ACCORD POKONA NOWĄ PRIMERĘ BEZ PROBLEMU. NIE TYLKO SILNIKIEM ALE TAKŻE WYGLĄDEM.
Wrażenia
3,0
Silnik
WYSOKI MOMENT OBROTOWY, TRZEBA PIŁOWAĆ ŻEBY MIAŁ Z CZEGO WYJŚĆ
3,0
Skrzynia biegów
POPRAWIANY W SERWISIE WSTECZNY
4,0
Układ jezdny
BARDZO ŁATWO SIĘ PROWADZI, DOBRY DLA KOBIET
Komfort
4,0
Widoczność
PRAWIDŁOWA
4,0
Ergonomia
PRAWIE WSZYSTKO POD RĘKĄ
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATYZACJA NA TYŁ DOCIERA TROCHĘ ZA PÓŹNO, PRZYDAŁBY SIĘ DODATKOWY NADMUCH
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEŚCIMY SIĘ ALE NA WAKACJE ZA MAŁA
4,0
Wyciszenie
KIEPSKO MONTOWANA KRATA, ALE TO NIE WSZYSCY MAJĄ
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11,7 PO MIESCIE, Z WŁACZONĄ KLIMATYZACJĄ
5,0
Stosunek jakość/cena
DUŻO W PODSTAWOWYM WYPOSAŻENIU. JAK SIĘ DOPOSAŻA TO JUŻ NIEWIELE OPCII TRZEBA DODAĆ.