Goraco polecam Japonczyki, Helmuty na twarz padaja! Troche za malo dynamiczny silnik przy pelnym obciazeniu. Mysle zamienic na 2,0L. Pelny wypas w SLX 4szyby elektryczne sterowane w drzwiach kierowcy wlacznie z blokada dla pasazerow. Montujac modul za 200 szyby zamykaja sie razem z centralnym zamkiem(para) Wymiana lancuszka rozrzadu przy 500 tys (wczesniej przy glosnej pracy) bezkolizyjny silnik (rozrzad) duzy bagaznik(prawie 500L)
Wrażenia
4,0
Silnik
wysoko moment obrotowy(4000) ale da sie przyzwyczaic, elastycznosc dobra
5,0
Skrzynia biegów
czasem przy wstecznym drugi raz trzeba wysprzeglic
4,0
Układ jezdny
lekko podsterowny ale ok
Komfort
4,0
Widoczność
przod w normie tyl troche gorzej ale nie jest tak zle
5,0
Ergonomia
9/10 pkt.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod super trzeba chyba miec 2m zeby narzekac tyl dobrze nawet do 190cm
4,0
Wyciszenie
maly minus
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie na trasie nawet ponizej 6 miasto przy mocnym cisnieciu do 10l brak usterek przez 40tys
4,0
Stosunek jakość/cena
nic nie ma lepszego za te pieniadze (25 tys)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic do narzekania
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bezrobocie dla mechanikow pewne
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera II Sedan 1.6 16V 90KM 66kW 1996-2000