Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera II Kombi

Mefju, 12 lat temu
Silnik 2.0 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 222 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Primera II Kombi 2.0 TD 90KM 66kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wszytsko mnie pozytywnie zaskoczyło.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : jak wyżej opisane w zakłądce \"Niezawodność\"
Karoseria : klamki wpadły do środka (zaniedbanie poprzedniego właściciela który samochód trzymał rok w ogródku obok drzew)
4,0
Całokształt
Całokształt oceniam jako dobry, bo ciężko jest dostać tak świetne auto za tak małe pieniądze z takim wyposażeniem, Nie ma auta idealnego, który byłby bez wad natomiast tu z wad nic mnie osobiście nie razi i jest dosyć przyjemnym kumplem w podróży i wygodnym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Powiem tak: - Dobra jednostka napędowa ale nie na tak duże i ciężkie auto, co się przekłada na spalanie niestety przy dużych prędkościach żłopie więcej niż 2.0 benzyna. - pomimo tak małej mocy jest dosyć elastyczny - zdaje sobie sprawę, że to jest tylko zwykły 2.0 TD bez zadnej elektryki, ale za to jest praktycznie bezawaryjny
4,0
Skrzynia biegów
-krótkie przełożenia, dobre do jazdy po mieście, skrzynia nie sprawia problemów pracuje bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
sztywne zawieszenie niczym w sportowym aucie, przez ten wielowachacz zastosowany z przodu dobrze się prowadzi po zakrętach i na nierównościach. Nie jest to \"kanapowóz\" ale te sztywne zawieszenie daje pewność jazdy. Jak dla mnie idealne zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest znakomita przy tych gabarytach i w lusterkach i na około auta. Nic nie odstaje, nic się nie chowa w karoserii jak w nowych autach więc jak dla mnie jak najbardziej.
5,0
Ergonomia
Wszystko dostępne pod ręką i ta japońska zbędność niepotrzebnych przycisków. To sobie cenie najbardziej, bo nie muszę nawet zdejmować za daleko ręki z kierownicy aby obsłużyć radio czy klimę, wszystko się obsługuje intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na takie duże auto bardzo wydajna zarówno klima jak i ogrzewanie. Nie ma problemu z grzaniem w zimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być więcej ale jak dla mnie jest wystarczająco bez ścisku przewiozę 5 osób.
3,0
Wyciszenie
Niestety tu japończycy dali ciała, jak we wszystkich japońskich autach wyciszenie jest jednak słabe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomią nie grzeszy jeśli chodzi o zużycie paliwa, natomiast ceny części są dość niskie. Spalanie jakie mi się udało zrobić a dużo podróżuje i jeżdżę swoją Primerą: autostrada: 150-180 km/h - 8,5-10 autostrada: 120-140 km/h - 6,5-7,5 autostrada: 90-120 km/h - 5,5-6,5 w cyklu mieszanym 30% miasto 70% trasa do 120 km/h - 6-6,5 miasto : 6,5 - 8 Tyle jeśli chodzi o moje odczucia dotyczące spalania wielokrotnie sprawdzane.
5,0
Stosunek jakość/cena
za niewielkie pieniądze mamy auto bogato wyposażone w standardzie, Może jakość plastików itd nie zachwyca jak w Niemieckich autach ale w Niemieckich autach tego segmentu za wszystko jest dopłata. W tym aucie Cenie sobie, że za parę groszy mamy świetne kombi, które nie zawodzi w trasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No jak narazie z drobiazgów to tylko guzik od el. szyby się zepsuł a tak poza tym to wszystko gra.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powiem tak, miałem poważną usterkę silnika, ale wywołaną tylko czynnikiem ludzkim bez winy auta, a mianowicie opisując problem: mama chciała sobie pojechać do pracy i przy -26 odpaliła i odrazu pojechała nie rozgrzewając silnika, Przy tej temperaturze olej jest taki gęsty, że odpalając auto ciśnienie było tak duże, że olej wystrzelił nawet przez bagnet i wydmuchało wszystkie uszczelniacze oraz uszczelkę pod głowicą na kanale ciśnieniowym. Żyjąc w rodzinie mechaników samochodowych wiem, że przy takich temperaturach w Dieslach trzeba bez dodawania gazu odpalić samochód oraz poczekać z 5 min zanim się olej rozgrzeje do normalnej gęstości. To tyle uwag a tak to bez zarzutu wszystko działa.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Primera II Kombi 2.0 TD 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Primera II Kombi