Inne
: Posiadam wersję comfort. Chyba najbardziej cieszy wyposażenie auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Auto rdzewieje
Układ elektryczny
: CZujnik położenia wału korbowego
4,0
Całokształt
Auto kupiłem sprowadzone z Niemiec. Niby wszystko ok ale już wyciął mi numer. Czekam na diagnozę ale poszedł chyba czujnik położenia wału korbowego. Cena nowego (450-650 zł) gdzie w innych autach 100-200 zł. Jak będzie tak dalej to będzie rozwód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Temat wielokrotnie przerabiany. Te samochody nie mają przyspieszenia i zbierają się bardzo powoli. Kupując ten samochód trzeba mieć tego świadomość. Ja miałem i nie mam zastrzeżeń.
2,0
Skrzynia biegów
Moja skrzynia sprawia wrażenie, że jest w wieku emerytalnym. I te długie przełożenia, po co??? Bez sensu. Nie dość, że silnik nie ma kopa to jeszcze tracimy czas na przełożenia.
4,0
Układ jezdny
Po mieście jeździ się bardzo źle. A wszystko przez długie przełożenia skrzyni. Natomiast w trasie rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Generalnie ok. w końcu to klasa średnia.
3,0
Wyciszenie
Raczej głośno. Ale fabryczny zestaw audio to rekompensuje. Włączamy muzyczkę i jest super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Słyszałem różne opinie. Jak dotąd moja Primera zaskakuje mnie raczej pozytywnie. Auto o tej masie spala poniżej 7 litrów. Całkiem nieźle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie ostatnia awaria to powiedziałbym że bardzo dobrze. Niestety z tą jakością jest problem. Co do ceny to można raczej tanio kupić. Wybierając pomiędzy Focusem, Mazdą 626 wybrałem Primerę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie auto sprawia wrażenie troszeczkę niesolidnego wykończenia. Do szału doprowadza mnie zniszczona okleina na słupkach drzwi (przyjrzałem się i jest to standard w tym modelu. Do tego dochodzą skrzypiące wycieraczki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Takich rzeczy auto nie powinno robić. Prawdopodobnie poszedł czujnik położenia wału korbowego. Nie ma szans na dalszą jazdę. Hol do mechanika. W mojej poprzedniej Corolli takie rzeczy były nie do pomyślenia. Do tego dochodzi jeszcze cena na części.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]