Zawieszenie
: polskie drogi troszkę niszczą zawieszenie
4,0
Całokształt
Jak na samochód z tego segmentu biorąc pod uwagę jego bezawaryjność (a to jest moim priorytetem przy używaniu samochodu) to ocena dobra.
Wrażenia
3,0
Silnik
Niepsujący się, można lać paliwo nawet te najgorszej jakości. Niestety mało dynamiczny i niezbyt oszczędny w porównaniu do konkurencji
5,0
Skrzynia biegów
Biedi wbijają się bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na tak duży kufer to nie jest najgorzej.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeden mankament: z prawej strony jest zimniej niż z lewej (być może tylko w moim egzemplarzu)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca również dla osób wysokich (mam 1,90 wzrostu i spokojnie mieszcze się nawet z tyłu)
3,0
Wyciszenie
Jedna z najgorszych wad tego samochodu. Plusem jest to, że obojętnie jaką prędkością jedziemy hałas w środku jest taki sam.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa dosyć duże biorąc pod uwagę konkurencję. Części w cenach normalnych, ale całe szczęście Primera się nie psuje i u mechanika bywa rzadko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]