Silnik
: spodziewałem się, że będzie ok, ale że aż tak dobrze to nie. Te auta są nie do zajechania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: słaby silniczek wycieraczek (nowy 85 zł)
Inne
: drganie lewarka zmiany biegów - krzyżak (80 zł)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik bez szaleństw - tylko 90 koni, ale jeźdzxi bardzo płynnie, elastyczność ok, kultura pracy zadowalająca
4,0
Skrzynia biegów
czasem trzeba 2 razy wsteczny wrzucać, ale w jakim aucie to się nie zdarza?
4,0
Układ jezdny
Przy dużych prędkościach nieco zbyt czułe wspomaganie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik bardzo sprawny, ogrzewanie - szybko i wydajnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tym aucie jeździ się komfortowo i nim jeździ się komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 0d 6,5 w trasie do 7,5 w mieście
Naprawy, ceny części - hmmm po 1 to auto się nie psuje (czasem jqakaś pierdołka), PO 2 CENY CZęśCi są w normie - dużo taniej niż opel czy ford
5,0
Stosunek jakość/cena
jak ktoś trafi zadbane auto to np 2000 rok 2,0 TD kupi za ok 20000 - 24000. W tej cenie niezawodne auto z tego rocznika - moim zdaniem rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Primery mają słąby silniczek wycieraczek - ale to chyba niewiele jak na cały samochód....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
P11 to ostatni model nissana zrobiony bez udziału renaulta. Te auta po prostu jeżdżą i się nie psują. Wiem coś o tym bo to już kolejna primera którą mam, choć niestety ostatnia - na mieszankę renaulta i nissana (p12) się nie zdecyduję.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]