Silnik
: Po ponad 300 tys km, radzi sobie całkiem nieźle tylko uszczelka pod pokrywą jest słąbym punktem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Nie ma sensu kupować zamienników
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silink bezawaryjny, jednostka 2,0 131km bez problemu wystarczy do optymalnej jazdy do 200 km/h
4,0
Skrzynia biegów
sprzęgło do wymiany przy 290 tys
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części trochę droższe niż do aut niemieckich, ale w miarę dobra dostępność, dużo zamienników części typowych, na szczęście za często nie trzeba kupować
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód można kupić w niedużych pieniądzach, a służy długo z małą awaryjnością
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej się nie zdarzają, głuwnie zawieszenie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 131KM 96kW
[l/100km]