Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera II Kombi

slavo, 12 lat temu
Silnik 1.8 16V 114KM 84kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Nissan Primera II Kombi 1.8 16V 114KM 84kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : zawieszenie dobrze zestrojone i bardzo trwałe
5,0
Całokształt
Takich aut już nie produkują, teraz liczy się bajer i żeby przetrzymało gwarancję a potem niech się właściciel martwi...bardzo udane , wygodne, bezpieczne i praktyczne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
naprawdę dobry silnik, trwały , na łańcuchu, świetnie wchodzi na obroty, cichy, mały minusik za spalanie, ale auto duże , kombi , brakuje trochę mocy
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna za wyjątkiem wstecznego, dobrze zestrojona z silnikiem
5,0
Układ jezdny
tutaj nie ma do czego sie przyczepić, na 205/50 w zakretach lepiej niż nie jeden compact, a to jednak kombi, lekki tył... na autostradzie świetnie się prowadzi nawet przy dużych prędkościach, żadnych niemiłych niespodzianek
Komfort
5,0
Widoczność
jak na kombi doskonale, nie są potrzebne żadne czujniki parkowania jak w \"nadmuchanych\" nowych autach
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu reki! żadnych udziwnień...choć radio możnaby z kierownicy sterować...
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic, bez zarzutu (chodzi już 5 lat bez uzupełniania !), zimą również ok, parują jedynie małe szybki z tyłu, nigdy nie miałem auta które tak szybko by się rozgrzewało
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodne fotele, szczególnie z przodu, dobra regulacja fotela kierowcy, podparcie lędżwiowe, troche małe zagłówki, tył wygoda dla 3 , albo z fajnym podłokietnikiem dla 2
5,0
Wyciszenie
na benzynie prawie nie słychać silnika , na lpg trochę słychac wtryski gazowe , ale raczej tylko na zewnątrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie wychodzi drogo, w mieście od 10 do 12 ltr, ale nie jest to jakiś strasznie wstydliwy wynik na tak duże i ciężkie auto, gorzej ze na trasie ciężko zejść poniżej 8-8.5 l , dlatego słuszna decyzja o zagazowaniu (sekwencja,org BRC) i teraz rewelacja, miasto 10-11 l, trasa ,przy 90-120km/h 8-9 l, autostrada 140-170 km/h 10 l,
3,0
Stosunek jakość/cena
Kiedyś marzyłem o takiej z salonu ,ale były masakrycznie drogie, kupiłem sprowadzoną (w 2005) z trochę obtartym przodem, licznik pewnie przekręcony o jakieś 100 tyś albo więcej i jeszcze super chodzi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w ciągu 5 lat użytkowania :jedno łożysko koła, zacisk z tyłu i jedna cewka zapłonowa, łączniki stabilizatora ...polskie drogi!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych problemów z silnikiem, wycieków,uszczelek pod głowicą itp, to samo skrzynia biegów, raz naprawiałem alternator.Auto nigdy nie zawiodło mnie w długich podróżach, Hiszpania , Portugalia (x2), Francja (x3), Bałkany, Włochy...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera II Kombi