Auto wyjątkowo praktyczne. Nie rzucające na kolana finezją projektu. Raczej typowo dla japończyków totalnie praktyczne. Bdb jakość materiałów, wysoka ergonomia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, bardzo elastyczny, a przy tym oszczędny silnik
4,0
Skrzynia biegów
Bdb choć nieco hacząca
4,0
Układ jezdny
Trochę pływający po drodze
Komfort
4,0
Widoczność
Nieco ograniczona do tyłu choć rekompensowana bdb lusterkami
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Obsługa bez zerkania i odrywania rąk. Nie odwraca uwagi od jazdy. Trochę mało wygodna popielniczka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic doskonale daje sobie radę z równomiernym utrzymywaniem temperatury wewnątrz auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele bardzo wygodne, choć mogłyby być nieco większe. Wystarczająco dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Kierowca nie męczy się mimo wielokilometrowej podróży.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu. Można prowadzić spokojną rozmowę nawet przy prędkościach przekraczających 170 km/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w trasie, czy też w mieście niewiele się różni. Znacznie istotniejsze obchodzenie się z gazem i styl jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za równowartość tego auta chyba nie znajdziemy w tej klasie nic w porównywalnym roczniku i porównywalnej jakości. Auto niedoceniane.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez dwa lata użytkowania i przejechaniu 32 tys. km nie miałem żadnych awarii. Najpoważniejsza to przepalenie żarówki. Dosłownie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto zakupione w trybie awaryjnym. Po wymianie przepływomierza powietrza i sondy wszystko ok. Przez 2 lata i 32 tys. km nic się nie wydarzyło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW
[l/100km]