Karoseria
: ruda ima sie jak kazdego nissana - pierwsze nadkola
4,0
Całokształt
Calkiem przyjemne auto, z zewnatrz sprawia wrazenie mniejszego niz jest w rzeczywistosci. Wewnatrz duzo miejsca zarowno z przodu jak i z tylu + przepastny bagaznik, w ktory mozna spakowac cala rodzine na wakacyjny wypad. Diesel 2.0 nie jest moze demonem predkosci ale swietnie sprawuje sie w trasy (az szkoda ze nie ma tempomatu) I w trasie pali calkiem niewiele. Poza tym mozna traffic na bogate wersje wyposazenia z kierownica multimedialna, zmieniarka CD w bagazniku, automatyczna klimatyzacja i pelna elektryka (lacznie z szyberdachem)
Wrażenia
4,0
Silnik
leciwa konstrukcja ale dobrze spelnia swoje zadanie. auto nie jest ciezkie dlatego te 90KM wystarczy w zupelnosci
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak inne, nie jest jakas super precyzyjna ale nigdy nie mialem z nia najmniejszych problemow. Przy przebiegu ok. 250 000 km lewarek zaczal chodzic jakby luzniej ale dorobieniu tulejki (seryjnie plastikowa) za pare groszy problem nie powrocil
3,0
Układ jezdny
zawieszenie jak to w japonczykach - raczej twarde, promien zawracania jak autobus - malo kiedy udalo mi sie parkowac 'na raz' w ciasnych parkingach podziemnych
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca wewnatrz, ogromny bagaznik
4,0
Wyciszenie
mam wrazenie ze auto bylo lepiej wyciszone niz moj obecny Lancer 2009
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie nieduze spalanie jesli nie jezdzi sie 150 km/h. w miescie raczej pomylka, zdarzalo mi sie bardzo czesto przekraszac 10l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
chyba jak w kazdym 10+ aucie...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]