Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera II Hatchback

Ojciec Rodzinki, 13 lat temu
Silnik 2.0 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Primera II Hatchback 2.0 TD 90KM 66kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niezawodność.
4,0
Całokształt
To autko demonem szybkości nie jest, ale silnik jest starą japońską niewysiloną konstrukcją dość kulturalnie pracującą. Pojedzie 180km/h jak jest baaaaaardzo długa prosta. Skrzynia niezbyt precyzyjna, nie jest to honda, czy audi, biegi same nie wskakują, są takie jakby gumowate, brak precyzji. Układ jezdny - strasznie duży promień skrętu, w mieście ciasne uliczki kręcisz na dwa razy. Zawieszenie dość twarde, dobrze trzyma się w zakrętach. Do tyłu przez zagłówki mało widać, chyba że masz poduszkę pod tyłkiem. Do przodu i na boki ok. Wszystko pod ręką, troszkę wbija się w kolano kokpit. Klimatronik, po wymianie filtra pyłkowego pracuje wydajnie. Dużo miejsca na nogi z przodu i z tyłu. Przepastny bagażnik. Słabe wyciszenie rekompensuje dość dobre audio fabryczne. W mieście przeciętnie spala 10 litrów z klimą. Trasa jazda do 110 km/h - 5,6l/100. Wysokie spalanie rekompensuje jak na razie brak awarii. Czasem przepali się żarówka. Podsumowująć: jak nie śpisz na pieniądzach, a Twoim życiowym celem nie jest zaimponowanie sąsiadom - polecam to auto. Jest to przyrząd do jeżdżenia, nie podniecisz się jazdą ale dojedziesz wszędzie bez problemu i bez duszy na ramieniu w nocy w ciemnym lesie :) Do miasta niezbyt wygodny i dość paliwożerny, ale na trasie ręka na podłokietnik, klima, radyjko i nad morze bez ciasnoty. Polecam głowom rodzin jako pakowny, trwały, bardzo wygodny i niezawodny środek transportu z dobrym stosunkiem ceny do jakości.
Wrażenia
4,0
Silnik
To autko demonem szybkości nie jest, ale silnik jest starą japońską niewysiloną konstrukcją dość kulturalnie pracującą.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia niezbyt precyzyjna, nie jest to honda, czy audi, biegi same nie wskakują, są takie jakby gumowate, brak precyzji.
4,0
Układ jezdny
Przeciętnie, strasznie duży promień skrętu, w mieście ciasne uliczki kręcisz na dwa razy.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu przez zagłówki mało widać, chyba że masz poduszkę pod tyłkiem. Do przodu i na boki ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, troszkę wbija się w kolano kokpit.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik, po wymianie filtra pyłkowego pracuje wydajnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi z przodu i z tyłu. Przepastny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie rekompensuje dość dobre audio fabryczne.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przeciętnie spala 10 litrów z klimą. Trasa jazda do 110 km/h - 5,6l/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem przepali się żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wysokie spalanie rekompensuje jak na razie brak awarii.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera II Hatchback