Silnik
: SR20DE - idealna jednostka, bez wiekszych przerobek mozna uzyskac 200KM, Idealna do tunningu:) polecam!!
5,0
Całokształt
auto godne polecenie, jest to moja druga Primka, poprzednia byla w wersji GX, nic do zarzucenia:) natomiast z wersja GT mialem mala historie.hihi tego samego dnia po zakupie auto, po 50 kilometrach silniczek zaczal przepalac wode a nie palowo, hehe uszczeleczka padla, ale to nic:) byl plan glowicy, wymienione uszczelniacze, wypolerowane zawory dolotowe jak i wydechowe. Te auta naprawde trzeba czyms dazyc zeby byc przy nich mimo problemow. polecam ten model w 100%, wiadomo ze wszystko zalezy od tego jak dbal poprzedni wlasciciel.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]