Silnik
: Szybko sie zbiera, przy wyprzedzaniu redukcja na 3 i jazda. 0 problemow i swietny dzwiek.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: RDZA na laczeniu blotnikow-progow i odpryski na masce
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
SR20DE - najlepsze co jest w tym aucie. Trzeba krecic wysoko, ale to jest to za co lubie silniki Nissana. 140KM - wystarczajaco. 0-100kmh to ok 8,5s (PB95)
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza nieprecyzyjnie, czasami problem ze wstecznym. Nie ma tragedii - trzeba sie przyzwyczaic
4,0
Układ jezdny
Nie mam zastrzezen. Poza srednica zawracania, ale idzie przywyknac.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczosc ograniczaja dosc grube przednie slupki. Do tylu tez jest tak sobie. Lusterka - slabo. Ale ogolnie prowadzi sie pewnie, jesli ktos nie potrzebuje przeszklenia jak w Multipli :D
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje i intensywnie chlodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mysle ze nie mozna narzekac. Choc jak dla mnie brakuje regulacji kierownicy przod-tyl.
3,0
Wyciszenie
Pzy wyzszych predkosciach szum wiatru daje sie we znaki. Silnik slychac, ale nie ma nic lepszego niz dzwiek SR20 powyzej 4000 obrotow :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie spalanie LPG to okolo 10-11l. W trasie mozna zejsc do komputerowego wskazania ponizej 6l, w miescie zima pokaze i 20 przy ostrej jezdzie i krotkich odcinkach.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza - trzeba uwazac, szybko reagowac i to po prostu zaakceptowac.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]