Silnik
: Rewelacyjny mocny a przy tym oszczędny silnik.
5,0
Całokształt
Samochód legenda dla mnie.
Jest to już druga Primera którą jeżdżę, poprzednią sprzedałem przy przebiegu 265000 km.
Przede wszystkim bezawaryjne auto i rewelacyjny silnik 2,0 140 km ze zmiennymi fazami rozrządu i naprawdę solidnym przyspieszeniem jak na masę auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejszy punkt samochodu.
Dwulitrówka ze zmiennymi fazami rozrządu i łańcuchem sprawuje się rewelacyjnie.
Bardzo ekonomiczny jak na swoją moc.
Przy przebiegu 211 000 km pracuje jak szwajcarski zegarek. Silnik ma tak zwane \"twarde gniazda zaworów\" i idealnie nadaje się do zagazowania.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bdb, przełożenia bardzo precyzyjne.
4,0
Układ jezdny
Jest to jedyna rzecz do której można się przyczepić w tym samochodzie.
Zawieszenie jak dla mnie nieco za twarde i wybijające się co 30 tyś wahacze górne (koszt ok 130 zł).
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność ok we wszystkie strony.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie ggzrje w lecie chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzenie na pewno nie zabraknie.
4,0
Wyciszenie
Mógłby być nieco cichszy szczególnie na wysokich obrotach ale tragedii nie ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rekord spalania to niecałe 7 litrów gazu przy pełnym obciążeniu i klimie podczas drogi na wczasy (prędkości 70-90 km/h)
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba ciężko znaleźć coś z tym wyposażeniem w lepszej cenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód stosunkowo prosty ale za to nic sie nie psuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]