super auto, przed zakupem warto się dobrze rozejrzeć i bardzo uważać na auta po przejściach. w przypadku aut w kolorze srebrnym bądź złotym metalicznym trzeba zwrócić uwagę na korozję przy kielichach amortyzatorów (wiem brzmi śmiesznie bo niby co ma lakier, ale jednak to prawda). ma komplet swoich typowych usterek ale wiedzac o nich można się przygotować. to naprawdę super auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnikowi nie brakuje mocy, jedyne co się \"cieniem kładzie\" na ocenie to stosunkowo niski moment obrotowy (ok.185Nm)co powoduje że auto specjalną \"torpedą\" nie jest ale jak się \"rozbuja\" to jest OK. elastyczny - jest i to bardzo.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń i uszkodzeń. z dolegliwości to drobiazgi - rozpadła się gałka na dźwigni biegów, wyrobił się krzyżak łączący dźwignię ze skrzynią (w oryginale dostępny tylko z w komplecie z dźwignią!!!!!, a w zamiennikach niedostępny - jedyna alternatywa to mniej zużyty używany)
4,0
Układ jezdny
Układ wielowahaczowy jest precyzyjny i komfortowy doskonale wybiera nierówności (choć zawieszenie jest raczej twarde) do materiałów eksploatacyjnych należy dopisać górne wahacze które stosując zamienniki trzeba wymieniać praktycznie co 30 tys. km
Komfort
5,0
Widoczność
jest Super w każdą stronę, w wersjach ze spryskiwaczami reflektorów trzeba na nie uważać bo trochę wystają i są niewidoczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i pod ręką, ciekawym pomysłem są haczyki na torby z zakupami w przednich fotelach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów. Mam wersję z automatyczną klimatyzacją, wydajna trzeba jednak pilnować i dbać o regularny przegląd. Jest tak jak powinno być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 195 cm fotel jest co prawda odsunięty na max do tyłu ale miejsca jest wystarczająco, z tyłu nawet może ktoś usiąść (choć lepiej żeby nie był za wysoki)z tyłu mogą całkiem swobodnie usiąść 3 osoby, z naciskiem na \"całkiem\" bo rozpusty z miejscem niema.
5,0
Wyciszenie
Tak jak trzeba, auto wyciszone jest bardzo dobrze, przy wyższych obrotach silnika słychać trochę całkiem przyjemny dźwięk silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w kwestii zużycia paliwa to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, w mieście max. palił 10L, a w trasie (fakt że przy dużym staraniu się) spalił mi kiedyś średnio 6L (spokojna jazda, pusty bagażnik, brak pasażerów) co jak na dwulitrowy silnik wydaje się być wynikiem rewelacyjnym. inne koszty - no cóż rzadko się psuje, ale jak się zepsuje to boli. ceny w serwisie KOSMICZNE alternatywą są zamienniki czy w rozsądnych przypadkach części używane.
5,0
Stosunek jakość/cena
P11 po liftingu można kupić za bardzo małe pieniądze jakość tego samochodu jest wręcz rewelacyjna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silniczek wycieraczek i cały mechanizm wycieraczek (można sobie poradzić domowym sposobem i jest na \"wieki\")elementy gumowe (osłona przycisku w klamce tylnej klapy. bardzo wrażliwe półosie (zwłaszcza prawe od strony pasażera - są dłuższe i łączone) często potrafią się ukręcić wydatek około 500 pln z montażem, dość wrażliwe przepływomierze - pierdółka wielkości zapalniczki ale wydatek rzędu 2300 pln.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zepsuł się tak żeby nie móc jechać dalej, no raz jak się ukręciła półoś - ale to typowa usterka w tym modelu więc zaskoczenia nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW
[l/100km]