Pomijając ww. korozję, to samochód jest rewelacyjny, silnik nie do zajechania (pod warunkiem, że się o niego dba). Oprócz skóry i komputera mam full wypas – ABS, wspomaganie kierownicy, elektryczne lusterka, elektryczne szyby (4), 2 poduszki powietrzne, regulowany fotel kierowcy, regulowana kierownica, klimatyzacja, termometr zewnętrzny, światła przeciwmgielne przód i tył, alarm, immobilizer, antynapad – czego chcieć więcej? Fakt, że trzeba się trochę naszukać, żeby znaleźć auto nie bite i nie kręcone. Znajomy mechanik sprawdził przez miesiąc kilkanaście Primer - wszystkie były po większych przejściach!
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały i bezawaryjny. Ma kopa! Silnik po nocy na mrozie odpala bez problemu
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo elastyczna. Problemy z wrzuceniem jedynki i wstecznego, reszta płynnie. Trochę dlugie przełożenie piątki.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie przyjemnie miękko-twarde :-) Tył trochę pływa na zakrętach i nierównościach. Ale generalnie prowadzi d
Komfort
5,0
Widoczność
Na zakrętach przeszkadza trochę przedni słupek z lewej, reszta wyśmienicie.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne fotele, a do tego mam pełną regulację (4 niezależne parametry!). Regulowana kierownica, wszystko w zasięgu ręki, jest ok!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra, szybka i płynnie regulowana, a do tego mam klimę - więc full wypas :-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie (mam 178 cm) jest duuużo miejsca, ukochana też sobie chwali. Mam hatchbacka - bagażnik z tyłu ma 500 l., a gdy się wyjmie półkę i położy tylne fotele - to zmieści się praktycznie wszystko! Dla mnie rewelacja!
5,0
Wyciszenie
Na luzie i niskich obrotach silnika prawie nie słychać. Dopiero powyżej 3,5 tys. obrotów zaczynam go odbierać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio, na benzynie, w zimie, w mieście ok. 9-10 l/100 km - no, ale to przecież 130KM! Gazu nie mam i nie zakładam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale! Kupiłem komfortowe, doskonale wyposażone, średniej klasy, bezawaryjne auto za 16.000 zł, bezwypadkowe, z oryginalnym przebiegiem. Gdyby nie stał tak długo nieużywany na dworzu, to i korozja by go nie zdążyła ruszyć – ale zrobię go na cacy i będzie jeszcze dłuuugo służył :-) W każdym razie POLECAM!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem go dopiero miesiąc temu i oprócz padniętego akumulatora, wymiany płynów i tylnych amortyzatorów nic nie musiałem przy nim grzebać
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety jest rdza - na dolnych rantach drzwi przednich nieduże plamki (częste w Primerach), tylne prawe nadkole też ma troszkę, na dachu kilka, ale to drobiazgi. Najgorzej jest z klapą silnika - po kilku miesiącach stania pod chmurką, bez zabezpieczenia na zimę, blacha wokół grilla zeżarta przez korozję - klapa do wymiany :-( Poza tym, auto w doskonałym stanie - jak na 8-latka jest super!