Karoseria
: Niby japończyk, a jednak 12 lat i praktycznie 0 rdzy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: bardzo słabe hamulce, aczkolwiek mam porównanie tylko z primerą z 2000r. w której to hamulce są świetne.
5,0
Całokształt
Jak na swoją cenę samochód godny polecenia
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc czuć po przekroczeniu 4tys obrotów. Wyprzedza się miło :)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
w wersji SRI świetne zawieszenie. Hamulce to niestety porażka ojca primera 2,0TD 2000r. staje w miejscu ta niestety potrzebuje trochę więcej miejsca. Niestety nie mam porównania z inną primerą 2,0 z okresu 96-99.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Mało przełączników więc ergonomia wzorowa :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby szybko parują jak ktoś ma klimę to żaden problem :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Przy zamkniętych oknach całkiem cicho, jak tylko szyber się otworzy to od prędkości 120 trzeba już mówić dużo głośniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2,0 więc swoje musi spalić.
Na krótkich dystansach w mieście (praktycznie cały czas zimny silnik) Spalanie 12,5-13l.
Trasa 10l przy cały czas wciśniętym gazie mnóstwo redukcji itp.
Trasa 6,5 Jazda bardzo spokojna przeważnie 90 i czasem 110-120.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pod tym względem ideał
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczki się zacinają na wolnych biegach (w pracy ciągłej chodzą normalnie) Poza tym samochód niezawodny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 130KM 96kW
[l/100km]