Żeby jeździć tym autem trzeba trzech rzeczy: PIENIĘDZY, PIENIĘDZY i jeszcze raz PIENIĘDZY. To skarbonka na kółkach, przeglądy zamykające się sumą poniżej 1000 zł to marzenie. Cześci absurdalnie drogie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Lubi wysokie obroty, raczej mułowaty, nawet przy 2l. Zaleta to małe spalanie.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Koszmar. To auto przeznaczone jest tylko na autostrady, na kiepskich nawierzchniach prowadzi się jak szafa na kółkach - traci przyczepność. Wszystko to wina tragicznie sztywnego zawieszenia.
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
W aucie z segmentu D oczekuje się czegoś więcej niż huku opon w czasie jazdy. Serwis twierdzi, że "ten typ tak ma".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Totalne rozczarowanie, tak jak pisałem - auto drogie, sztywne, na kiepskich drogach (czyli praktycznie wszędzie) nie trzyma się nawierzchni, często zdarza się, że kolumna kierownicy wpada w wibracje.
Primera sprawiła, że wyleczyłem się z "japończyków"
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 115KM 85kW
[l/100km]