Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera I Sedan

grabowsky4ever@wp.pl, 20 lat temu
Silnik 2.0 GT 150KM 110kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 103 tys. km
Nissan Primera I Sedan 2.0 GT 150KM 110kW 1990-1996 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
jeżdże swoim GT przez 4,5 roku i nie chce innego auta za podobne pieniądze, zmieniłem teraz amorki i tarcze(były jeszcze oryginalne) z klockami kompleks przód i tył, raz na 1,5 roku łączniki stabil. przód, wcześniej osłony przegubów, łożysko koła i wahacz górny kolumny-eksploatacja i wiek; nie wiem co to usterka i nie znam faktycznego przebiegu bo było w niemczech jako demo car
Wrażenia
5,0
Silnik
musi się zagrzać bo czuła jest hyrdaulika mój był trochę katowany może więc tak ma, jest obojętny na jakość paliwa, temperature pracy i nieco ospały z elastycznością ale zawsze gotowy aby go kręcić -odcina mi na 8200 i za to go cenie, mało kto wie że w SR20DE zawory chłodzone są sodem, świece tylko NGK
4,0
Skrzynia biegów
miękka i szybka choć nieraz zachaczy jak się z wysokich redukuje, dobry stan sprzęgła jej sprzyjał na początku
5,0
Układ jezdny
może nie jest zbyt komfortowy w mieście ale trasy to jego specjalność, a w szczególności zakręty i nagłe zmiany toru jazdy, duża przyjemność prowadzenia, pomagają dystanse z tyłu 20mm, wymaga opieki przez nasze drogi
Komfort
4,0
Widoczność
może nisko się siedzi ale za to pewnie tak więc zawsze zostaje regulacja fotela jak ktoś nie widzi maski bo tył ma spojler jak wszystkie GT
4,0
Ergonomia
typowo japońska może i nudna i szara ale wszystko we właściwym miejscu jak się przyzwyczaić, dobre wyposażenie, dużo elektryki, albo dach albo klima
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
to fakt ogrzewanie nie najlepsze i czasem głośny wentylator dmuchawy, brak też filtra przeciwpyłkowego
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
myśle że wystarczająco miejsca i zakres regulacji foteli, wysokie osoby mogą mieć problem z tyłu nad głową
3,0
Wyciszenie
no poskąpili trochę dobrych materiałów na wyciszenie choć nie męczy przy spokojnej jezdzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 150KM i osiągi musze powiedzieć że nie jest żle, miasto ok.10l ,w trasie jak kto lubi 100-120/h 7l, 120-140/h 8l, ale 9l juz przy 160-180/h , moje min. to 6,4 średnia z 600km , nie chce LPG bo szkoda kasy, części tylko używki lub dobre japońskie zamienniki:kayaba,ctr,kashaiama,555.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto jak najbardziej godne polecenia, niepozorne ale potrafi pokazać i zdziwić niejednego nowobogackiego, leciwe jednak trwałe lecz trzeba dbać aby mieć tę przyjemność i pewność; warte swej ceny!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez zaniedbanie zacięła się antena elektryczna, a tak pozatym totalnie nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przegrzewają się hamulce co prowadzi do słabej skuteczności i piszczenia; nigdy nie musiałem holować

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 GT 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera I Sedan