Karoseria
: Rdza na łączeniu progu z tylnym nadkolem.
4,0
Całokształt
Jak na mój sposób jazdy - jestem zachwycony, często zdarza mi się jeździć po oporach a samochód jeszcze nigdy nie stanął mi na środku drogi, w odróżnieniu od poprzedniego VW Polo i obecnego Renault Clio.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik z łańcuchem rozrządu, pracuje bez zarzutu, po wymianie ECU na wersję GT obroty max. podniesione z 6500 na 7500. Zero problemów.
4,0
Skrzynia biegów
Przy 170 000 regeneracja 5 biegu - bolączka Primer :) Czasem wsteczny zgrzyta. Poza tym super, redukcja 5 na 3 bez problemów.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie komfortowe, jednakże często padają łączniki stabilizatorów (to wina polskich dróg). Jeśli kupuje się dobre zamienniki (np. 555) to zawieszenie ma szansę trochę pojeździć. Niemniej jest to słaba strona Primery.
Komfort
5,0
Widoczność
Super. Nic dodać nic ująć :)
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby czasami parują, włączenie klimatyzacji skutecznie pomaga.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca i z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Trochę trzeszczy tylna półka. Ale w końcu samochód ma już 13 lat :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam nieco dłubaną wersję, a że moc z powietrza się nie bierze, to i swoje pali :) Części i naprawy w normie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łączniki stabilizatorów dają popalić :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko gra.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GT 150KM 110kW
[l/100km]