Żeby Japońce dały miękciejsze zawieszenie , (jadąc na płytach "jumbo" odczuwa się jak by się jechało ciągnikiem bez opon), i żeby wszystkie plastiki w środku nie skrzypiały, ale silnik żyleta
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to najmocniejszy element tego samochodu deka oliwy nie bierze kręci do ponad 7 tysi na gazie równo pracuje tyko rozrząd troche brzęczy
5,0
Skrzynia biegów
Fajne długie biegi
1,0
Układ jezdny
Kapota padają tuleje na wachaczach górnych, dolnych, łączniki, tylny amortyzator za jedyne 350 zł po zniżkach, normalnie 512 zł
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche długo się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu można leżeć po odsunięciu foteli
2,0
Wyciszenie
Po wyżej 100 na 5 biegu ryczy jak by było z 6 tys obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potrafił spalić 17 gazu ale prawie leciał
Przy 160 jak leciałem po trasie wsysał 8 litrów gazu niestety to przeszłość
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak sie nie dotykasz to dobrze strasznie dużo elektryki pod maską
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz zawieszenia to nic szczególnego
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 115KM 85kW
[l/100km]