za 12 koła kupcie coś innego w primerze tylko silnik jest niezawodny a reszta szkoda pisać części kosmicznie drogie (łożysko tył 450zł naszczęście sprzedają bez pierścienia abs)
Wrażenia
5,0
Silnik
jak bez remontu ten przebieg to sie dziarsko trzymie a i oleju jeszcze nie bierze
2,0
Skrzynia biegów
marnie kopa ma na 1 i 3 biegu reszta to poraszka
1,0
Układ jezdny
co chwile coś się psuje teraz całość spieprza na prawo dość ostro jak się kierownicy nie trzyma
Komfort
5,0
Widoczność
jak sie nie wpadnie na pomysł przyciemnienia całego tyłu :-> hehe
5,0
Ergonomia
dobra stara szkoła projektowania wszystko przemyślane
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
a u mnie jebie gazem ale to chyba instalacja troche nie szczelna klima se wysiadła
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca na głowe w sedanie i na tylniej kanapie ogulnie (mam 2 metry :) )
3,0
Wyciszenie
jak na tą klase to cieniutko no i troche chałasuje powyrzej 110
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
lepiej nie mówić przy bardzo dynamicznych przyśpiszeniach to naszczeście 20l gazu nie spalił 18l beny (5+pies) średnio samemu 15 gazu 13,5 beny
3,0
Stosunek jakość/cena
NIE KUPOWAĆ ale jeżeli się uprzecie i nieda się wam wybić tego z głowy to primera z tych lat tylko z zagranicy z małym i cieszyć się jazdą kręcić silnik a jak zacznie się coś psuć i będziecie zakochani w tym modelu to szukać jelenia i kupować drugą z zagranicy
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko się psuje z zegarów mam tylko sprawny obrotomierz reszta pokoleji wysiadała a kontrolka to chyba od abs-u tylko działa (tzn. jeszcze się niepaliła ciągła) a reszta to jak dyskoteka chociarz jest w miare wszystko sprawne. Z dupereli psują się najczęściej: czujniki dzwi, przełączniki od el.szyb się rozpadaję, światło w bagażniku, el.reg. świateł
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
koszty kosmos łożyska tył cholernie drogie i tak całe zawieszenie się sypie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 115KM 85kW
[l/100km]