Silnik
: Mimo ze jest to 1.6 wersja 90 KM to jest bardszo dynamiczny i na dwojce mozna go krecic nawet do prawie 100 km/h. Nie do zdarcia, 9 rok na lpg i dalej mnie zaskakuje niezawodnoscia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Na stare ata troche pobiera przy klamkach
Silnik
: Model z instalacja lpg bez sekwencji moze poszarpywac przez uszkodzony przeplywomierz
Zawieszenie
: Jest w nim bardzo duzo elementow do wymiany jesli sie o to nie dba
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Auto posiadam o czerwca zeszlego roku. Przez pol roku nie robilem w nim absolutnie nic choc wymagal dopieszczenia. Nigdy mnie nie zawiodl. Mam w nim zainstalowana 9 letnia instalacje gazowa BRC drugiej generacji i od poczatku mialem niskie obroty biegu jalowego ale to wina przeplywomierza. Teraz dopiero zabralem sie za zawieszenie tyl klocki tyl lozyska przod i sworzen plus jakies laczniki tyl. Wszystko z robota 1500 zl to chyba dlatego ze amorki zalozylem KYB. Ale na tym nie koniec dalej bede go dopieszczal bo jest tego wart. Jeszcze obrobie mu blache gdzie trzeba, zaloze alumki i bedzie mi jeszcze sluzyl :) Trafilem na wersje INVITATION z dwiema poduchami i klima takze jest niezle wyposazony. Polecam kazdemu kto ceni sobie niezawodnosc. Nismo jeszcze pochlonie mi troche czasu i pieniedzy ale bede mial autko ktore mnie nie zawiedzie. Szkoda ze jest malo p12 pochadzacych z japonskich fabryk ale jak sie trafi na taka okazje to jest to kolejne niezawodne auto w nowszej odmianie :)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]