Kultura pracy silnika pozostawia troszkę do życzenia. Elastyczność jest wręcz wyśmienita. Na piątym biegu ciągnie nawet poniżej 40 km/h. Przy tym przebiegu zużycie oleju dość wysokie, ale sam to zaniedbałem, bo jeździłem bez wymiany 15 tys km.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje idealnie. Żadnych problemów. Możliwa szybka zmiana biegów.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się nieźle. Zdecydowanie podsterowny.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widać dookoła.
4,0
Ergonomia
Jest parę kieszonek itp. Przełączniki na swoim miejscu. Regulacja świateł w umieszczona nieco dziwnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie dobre, ale bez klimy w lato nie da się wytrzymać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest w miarę dużo. Z tyłu może troszkę gorzej, szczególnie na nogi.
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho w środku.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa średnie w tej klasie. Ceny części zamiennych drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę ciężko o lepszy samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi lubią się sypać. Wymieniałem tłumiki, linkę od sprzęgła, łączniki stabilizatora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Praktycznie żadnej poważnej usterki, no może poza diodami w alternatorze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]