Karoseria
: niewielkie oznaki rdzy - ale jest to do opanowania
5,0
Całokształt
Za tą cenę nie ma się do czego przyczepić.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pewnie 2.0 jest znacznie elastyczniejszy ale za to pali z litr więcej, zastosowanie łańcucha rozrządu powoduje niemal bezobsługową jazdę tym autem, tanie części
4,0
Skrzynia biegów
z przebiegiem ponad 200 tys. biegi nadal wchodzą pewnie. zestopniowanie skrzyni dobrze dopasowane do masy auta i mocy silnika. Jedyny problem to wymiana oleju - zapieka się korek spustowy i niesposób go odkręcić.
5,0
Układ jezdny
Pewnie tryma się drogi a przy tym jest wytrzymały.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc do tyłu jest słaba, nie widać krawędzi bagażnika, zastosowanie jakiegokolwiek spojlera znacznie poprawia ocenę odległości.
4,0
Ergonomia
Bez większych zastrzezeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja słaba, ale ogrzewanie wystarczające w zupełności, auto szybko sie nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nikt nigdy nie narzekał
4,0
Wyciszenie
Przy prędkości 120 jest ono znośne, powyżej 140 strasznie szumi powierze, silnik jest dobrze wyciszony, zastosowanie miękkiej tapicerki powoduje że uszom kierowcy nie dobiegają żadne trzaski i skrzypienia
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność w tracie jest na dobrym poziomie jak na tak stare i duże auto. W mieście w zimę już nie wygląda tak różowo
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli bierzemy pod uwagę że koszt zakupu takiej Primery to koszt max 9.000 to auto jest na prawdę godne polecenia
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepaliły się jedynie lampki podświetlania sterowania elektrycznego szyb i na konsoli środkowej, po wymianie problem się nie powtórzył
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ostra jazda może spowodować uszkodzenie półosi napędowej ( z własnego doświadczenia i z forum internetowego)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 90KM 66kW
[l/100km]