Silnik
: Niezawodna i płynna praca. Ten dźwięk prawdziwego diesla.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: wrażliwe tuleje górych przednich wahaczy oraz łączniki stabilizatorów przód i tył.
5,0
Całokształt
Świetne auto!
Wrażenia
5,0
Silnik
Miło go posłuchać... to charakterystyczne klekotanie diesla, które kryje moc wolnych obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Jesli o nią dbasz, ona dba o Ciebie.
5,0
Układ jezdny
Tym autem (jak każdym innym) trzeba umieć (chcieć) dostosować styl jady do drogi - niestety dla szybkich gości nie polecam. Zawieszenie świetne, ale wrażliwe na "polskie - gówniane drogi" drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyśmienita dla normalnych ludzi. Dresiarze i szpanerzy siedzący z chołem na wysokości kierownicy i tak nic nie zobaczą....
5,0
Ergonomia
Jak na ta klesę cenową - wyśmienita.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Takie ma być.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowe.
5,0
Wyciszenie
Mimo, że diesel, a ciężko odróżnić wewnątrz dla laika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczne, miasto ok.7, trasa ok. 5, ceny części rozsądne. (nie te same, gdy japoński samochód był jak pojazd z kosmosu).
5,0
Stosunek jakość/cena
Trafny wybór.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedynym drobiazgiem są żarówki wewnątrz auta, niestety trudno dostępne przy wymianie, a dostepne jedynie w serwisie NISSANA - koszt ok 10 zł/sztuka. Jest ich ok 20.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu ok. 300 000 km i 15 latach, wszystko ma się prawo zepsuć, największa naprawa to regeneracja rozrosznika, alternatora, wymiana pompy wody oraz górne wachacze przedniego zawieszenia, szykuje się do wymiany sprzęgła.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]