Totalny złom. Miałem go 3 lata, przejechałem ok 40 tys. z podejściem, że lepiej wymienić coś przy pierwszych objawach niż zwlekać, a i tak same problemy były z tą padliną...
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik głośny rodem z traktora, spalanie zbyt duże, dynamika pozostawia wiele do życzenia, z zalet - dobrze pali zimą
2,0
Skrzynia biegów
Przełożenia źle dobrane, przy wyższych prędkościach wyraźnie brakuje 6 biegu. Do tego u mnie rozsypał się dyferencjał, a auto nie było katowane
3,0
Układ jezdny
Trochę twarde zawieszenie, ale odporne na nasze drogi, auto ciężkie, długie i szerokie więc w miarę dobrze prowadzi się.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po wymianie termostatu dobrze grzeje nawet w duże mrozy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być trochę więcej
2,0
Wyciszenie
Warczy jak traktor
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt duże spalanie w stosunku do konkurencji, a moc silnika też nie powala,
2,0
Stosunek jakość/cena
Jaka cena, taki towar, czyli jedno i drugie to gówno
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem mostek alternatora, łożyska makpersonów, opornicę wentylatora, wycieki z silnika więc i uszczelki, tarcze hamulcowe - ale to po prostu eksploatacja, tablicę rozdzielczą, naprawa gnijących progów, termostat, kłopoty z podświetleniem tablicy i przełączników, przeguby, półoś, gumowe osłony układu kierowniczego, amory,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padła uszczelka pod głowicą, po wymianie rozleciał się rozrząd (z przyczyn nazwijmy dziwnych, nie z zaniedbania), skończyło się wymianą głowicy i zaraz okazało się, że blok jest odkształcony. Finałem była wymiana silnika....
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]