Układ elektryczny
: zespolony przełącznik kierownicy - wypalają się styki - objaw - świaci tylko jedna z przednich lamp H4
Silnik
: zgrębiała guma doprowadzajaca powietrze do kolektora
4,0
Całokształt
Jakość wykonania oraz mała usterkowość samochodów japońskich w moim przekonaniu obala "mity" o niemieckiej przecyzji i bezawaryjności. Przykładowo passat czy golf z tego rocznika i z takim przebiegiem albo już jest na złomia albo zostawia za sobą czarną chmurę a o zapalaniu w niskich temperaturach można zapomnieć. Moja Primera ma przejechane ponad 330 tys km, nie bierze ani grama oleju (wymiana co 10 tys km na Mobil superdiesel), samochód stoi pod chmurką a zimą przy bardzo niskich temperatyrach zapala na "rys".
Wrażenia
4,0
Silnik
z turbiną byłoby lepiej ale mogłoby odbić się na żywotności
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
na oponach o niższym profilu byłoby doskonale
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i wszystko działa!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]