ogólnie polecam, polecam, polecam. Auto w koleinach prowadzi się jedną ręką(oczywiście gdy wszystko jest sprawne), zawieszenie jest nieco twarde, ale to dla miłośników sportowej jazdy tylko atut:)silnik pracuje już 170 tys. bez problemu, falowania obrotów itp.b.dobrze znosi lpg a na sekwencji nie ma straty mocy no i jest wtedy bardzo ekonomicznie i bardzo szybko:)Kocham to auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
ekonomiczny, nawet 6,5l benzyny jeśli nie przekraczamy 100/h w trasie
4,0
Skrzynia biegów
jest ok. chociaż miałam lepsze w ręce, podobno występują awarie 3lub5 biegu
5,0
Układ jezdny
zawieszenie nie jest skomplikowane a mimo to prowadzi się świetnie, największy +
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu w liftbacku słabo widać,łatwo uszkodzić kanty zderzaka
5,0
Ergonomia
pozycja za kierownicą extra, jako niezbyt wysoka osoba mam i tak wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie można narzekać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duży bagażnik 500l, do tego sporo miejsca w kabinie, z tyłu oparcie sięga wysoko
4,0
Wyciszenie
jeśli wszystko z silnikiem i tłumikami w porządku to w kabinie jest cisza. nie narzekać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części bywają drogie, ale w stosunku do niskiej awaryjności lepsze to niż jakaś tania padaka
5,0
Stosunek jakość/cena
w takiej cenie nie kupicie auta, które da wam tyle komfortu w prowadzeniu i niezawodności + wyposażenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wycieraczki ulegają awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
urywające się półosie, niestety dotyczy to absolutnie wszystkich modeli, awaria jest nagła i nie daje wcześniej sygnałów. Zmora w trasie, ale można wymienić od razu i po problemie koszt jednej ok. 150zł
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera I Hatchback 2.0 i 125KM 92kW 1995-1996