Przeniesienie napędu
: HARCZąCA SKRZYNIA BIEGóW NA NISKICH OBROTACH
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
NIE MA REWELACJI DZIURA JAK W WIęKSZOśCI TD
2,0
Skrzynia biegów
TRUDNO WCHODZI 1-SZY BIEG JAZDO NA 1 LUB 2 BIEGU BEZ GAZU SKRZYNIA CHARCZY I WYJE SERWIS JEST BEZRADNY.PRZY PIERWSZEJ WIZYCIE W SERWISIE WYMIENIONO OLEJ W POWYZEJ NATURALNIE BEZ SKUTKU,OBECNIE JESTEM UMóWIONY NA
ROZEBRANIE SKRZYNI I JEJ PRZEGLąD
3,0
Układ jezdny
MAM L-2 SKRęT SłABY TRZEBA POKRęCIC NA PARKINGU
Komfort
3,0
Widoczność
Z FOTELA KIEROWCY OWSZEM NIEżLE POZYCJA PASAżERA PRZY PRACUJąCYCH WYCIERACZKACH BIDA
3,0
Ergonomia
TUTAJ RóWNIEż BRAK POLOTU
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA SPRAWNA OGRZEWANIE RóWNIEż
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZBYT MAłE MOżLIWOśCI REGULACJI DLA KIEROWCY U PASAżERA ZUPEłNIE BRAK
3,0
Wyciszenie
NIEżLE
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
RADIO ZUPEłNIE POZA KONTROLą GRA KIEDY
CHCE .WYPOSAżENIE PODSTAWOWE SłABE
SZCZEGULNIE PAKA
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NAJWIęKSZY PROBLEM W MOIM TO SKRZYNIA BIEGóW
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 150KM 110kW
[l/100km]