Nie zamieniłbym nigdy na nową Navarę. W terenie przy oponach terenowych można zajechać naprawdę daleko. Wysokie nadwozie, konkretna rama samochodu i dobry napęd czyni z tego samochodu dobrą pseudo terenówkę. Przydała by się seryjnie montowana blokada tylnego mechanizmu różnicowego to wydatek ok 5000 zł. - warto, jeżeli ktoś jeździ dużo w terenie. Przy jeździe na asfalcie brakuje 6-tego biegu - przy prędkości 120 km na 5 biegu jest głośno w kabinie, ale to nie samochód sportowy.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
W zimie pasowałoby wrzucić na pakę min 200 kg by trakcja byłą dobra bez włączania napędu przedniego. Ogólnie osoby siedzące z tyłu nie będą miło wspominały jazdy po nierównościach :)
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu marnie, szczególnie dla wysokich osób.
4,0
Wyciszenie
Wszystko dla tego dźwięku diesla :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Di 133KM 98kW
[l/100km]