Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Pick Up III

Jan Dreptak jan_dreptak@gazeta.pl, 18 lat temu
Silnik 2.5 TDi 4WD 104KM 76kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 40 tys. km
Nissan Pick Up III 2.5 TDi 4WD 104KM 76kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,38
18% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
niezła dynamika, słaba elastyczność
4,0
Skrzynia biegów
nieco chaotyczny sposób załączania reduktora
3,0
Układ jezdny
za delikatny na tego typu auto
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
fatalnie jak na auto robocze, brak schowków, brak półek, brak przyzwoitej instalacj głośnikowej, niewystarczające oświetlenie wnętrza
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie OK, klimatyzacja za słaba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód OK, tył na bardzo krótkie trasy
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ostrożna trasa 9, miasto 11, trasa z przyczepą 12-14
3,0
Stosunek jakość/cena
Nie kupujcie tej chały, po ośmiu latach latach jeżdżenia pajero (dwoma) kupiłem ten wynalazek, rocznik 2002, z przeznaczeniem głownie do pracy, i jest to totalna porażka, silnik teoretycznie 133 km ale są to głównie papierowe konie, elastyczność silnika w porównaniu z mitsubishi jest żadna, z niewielką przyczepą auto ma wyraźne problemy, po załadowaniu na pakę jednej tony miałem obawy czy wjadę pod górkę, a już wyposażenie wnętrza jak na auto użytkowe to już całkiem żenua, w aucie za 127 tys zeta nie ma szuflady, półki, kieszeni, niczego, komórkę, pugilares, papierzyska trzeba chyba ściskać między kolanami bo położyć nie ma ich gdzie, fabryczne miejsce aż na DWA głośniki, brak lampki oświetlenie wnętrza (w syrenie 103 rocznik 1964 jest lampka w standarcie) itd itp, konstruktora wnętrza tego auta chętnie zaprosiłbym do kabina DAF-a, bo tam jest wygodniej niż w domu, co do własności terenowych to się nie wypowiadam bo po porównaniu japońskiej "techniki" z radziecką nie będę kopał leżącego i znęcał się na skośnookimi, dodam tylko, że w porównaniu z pajero (który autem terenowym też nie jest) brak pełnej osłony pod silnikiem, brak osłony miski olejowej !!!!, brak jakiejkolwiek osłony reduktora i wreszcie, last but not least, drążki skrętne przedniego zawieszenia biegnące sporo PONIŻEJ ramy (w pajero wewnątrz ramy), tak czy inaczej próba przejazdu przez coś więcej niż mazowiecką łąkę grozi katastrofą, na temat serwisu gwarancyjengo Nyssana w wykonaniu firmy Ballun w Warszawie nię bedę pisał bo to historia na zupełnie inną okazję reasumując jeżeli jesteś zainteresowany autem, które nieżle wygląda i generalnie jeździ do przodu, jest regularnie serwisowane i w przystępnej cenie proszę daj znać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 100 tys wycieki oleju !!!!! pęknięty przewód chłodnicy

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDi 4WD 104KM 76kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Pick Up III