Samochód dla rolnika, na dobrych oponach mozna orać ;-)
Tona ładunku na pakę to też niezły wynik. Bezdroża i polskie, wiejskie drogi niestraszne.
Wrażenia
3,0
Silnik
Typowy "klekot". W toyocie to przy nim "pszczółka". Jak jeździłem HiLux-em, to ludzie pytali, to benzyniak? Musi dużo palić, a był to 2,4 D.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze, ale dźwignia mocno szarpie, kiedy się na niej położy rękę.
3,0
Układ jezdny
Brak blokady mechanizmu różnicowego w takim wozie to moim zdaniem nieporozumienie. Owszem wyciągałem już z rowów osobowe, ale mnie też wyciągał ciągnik, mimo, że wcale nie "siedziałem" na podwoziu i był to równy teren, tyle, że trochę śniegu. Jedno koło wpadło w dołek i klapa. Na szosie O.K.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Niewygodne siedzenia, lub raczej pozycja kierowcy dla wysokich osób.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zdecydowanie za mało miejsca z tyłu. Przede wszystkim, za małe tylne drzwi.
3,0
Wyciszenie
Do 2000 obrotów jest O.K. później trochę za głośno. Słychać "gwizdy" układu przeniesienia napędu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l/100km to moim zdaniem doskonały wynik jak na dwutonowy pojazd o takich gabarytach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi, przy tym standardzie wykonania.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po kilku tygodniach samoistnie odkręciła się śruba mocująca amortyzator przedni.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie O.K.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Pick Up III 2.5 TDi 4WD 104KM 76kW 1998-2002