Zawieszenie
: Ma niesamowity patent dostępny tylko w Nissan...jaki? Proponuje zamiast słów krytyki i wrzasku komentarzy obecnych pracowników Toyota bliżej się zapoznać z tym autem.
5,0
Całokształt
Super wymieniłem RadioCD na Kenwood dotykowy z teliwizorem, dvd, navigacja, BT-telefon po prostu Super. Nawet nie zamierzam po 3 latach go sprzedawać a proponowali 110 000 zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Posiada certyfikat silniku statkowego tzn podwyzszona wytrzymalosc. Max predkosc 170km/h bez problemow. Na autobanach trzyma 150-160 km/h po 4-5 godzin Nowa generacja tzn po lekkiej modernizacji po przez Nissan jest super. Polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Przydał by się 6 bieg
5,0
Układ jezdny
Zwrotność tego auta doświadczyłem nie jedno życie uratował ten woź bojowy.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jest japońska... i po japońsku przemyślana dostrzegłem jak się przyzwyczaiłem. I nie zamienię go na LC to na pewno. Choć byłem zwolennikiem i pracownikiem Toyota Motors.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Potrzebuje interwencji dodatkowej, na szczęście są dobre warsztaty jeden w stronę Babic 4x4 polecam.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu z konkurencja ... Nie do pokonania a max prędkość terenowych LC, Pajero jest taka sama, ostatnio kolega Land Rowerem D4 próbował się rozpędzić... totalna ściema z prędkościomierzem ale zostawiam to sumieniu konstruktorów Land Rover i TATA Motors.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja na rynku nie dostrzegana przez słaby marketing.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak słów i konkurencji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak słów i konkurencji
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 170KM 125kW
[l/100km]