Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol IV

arturpol1@tlen.pl, 14 lat temu
Silnik 3.0 Di 16V 158KM 116kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Patrol IV 3.0 Di 16V 158KM 116kW od 1999 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wygląda na to, że poza tym padalcem ZD30di reszta jest pancerna. Auto jest idealne do jeżdżenia po tym czymś, co w naszym kraju nazywane jest drogami. Warunki jazdy zbliżone są do poligonowych, więc patrol czuje się na nich super.A tak przy okazji to czekam na odzew dealera Nissana z Włoch, który może w końcu raczył by mnie poinformować, czy w okresie gwarancyjnym wymieniony był w moim patrolu ten zje...y silnik. Oczywiście nie ma takiej możliwości, aby dowiedzieć się coś na ten temat u naszych dealerów. Pozdrawiam wszystkich czytających tę opinię.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Taka marka, a tak spier.....i silnik ZD30di, wielki wstyd i hańba
Przeniesienie napędu : Pracuje rewelka
Układ hamulcowy : Brzytwa
3,0
Całokształt
Mam nadzieję, że konstruktor pierwszych ZD30di popełnił już sepuku(harakiri) Poza silnikiem nic się nie psuje. W razie awarii silnika do przemieszczania można użyć wyciągarki:):)
Wrażenia
2,0
Silnik
Padalec ZD30di. Odradzam kupno egzemplarzy z początkowych lat produkcji 2001-2002, bo to niezła mina.
5,0
Skrzynia biegów
Daje radę.
5,0
Układ jezdny
Bez komentarza.
Komfort
5,0
Widoczność
Piękne widoki.
5,0
Ergonomia
Brakuje barku z chłodziarką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę długo się rozgrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ograniczona przestrzeń dla pasażerów. Po wejściu do wnętrza pojazdu dwudziestego pierwszego pasażera nie chciały domknać się tylne drzwi.
4,0
Wyciszenie
Praca silnika zagłusza wszystkie inne zbędne dźwięki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy obciążeniu pije jak smok. W trasie zaskakująco ekonomiczny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Najtańszy komfortowy czołg na rynku pojazdów cywilnych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko inne, to pierdółki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik ZD30di - porażka (egzemplarze z pierwszych lat produkcji)

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 16V 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan Patrol IV

Liczba wpisów: 5

Nissan Patrol IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan Patrol IV