Za 200 000 zł dostajemy kupę (2500 kilogramu) złomu z którą co parę dni treba jechać do serwisu, w dodatku Nissan Polska traktuje swoich klientów skandalicznie, pracownicy działu reklamacji są aroganccy i niekompetentni. Na informację o krzywej ramie nośnej ich odpowiedzią była sugestia że wjechałem nim w trudny teren i skrzywiłem ją sam. Niestety nie miało to nigdy miejsca, a gdyby nawet to przecież KUPIŁEM SOBIE SAMOCHÓD TERENOWY A NIE WÓZEK DLA LALEK, I TAKIE JEST JEGO PRZEZNACZENIE !
Wrażenia
3,0
Silnik
Prawie rozleciał sę po 40 tysiącach ( coś ze smarowaniem ). Problemy z odpaleniem już przy temperaturze 0 stopni, a jak już zapali to jeden cylinder rusza dopiero kilka sekund później Wymieniono na nowy ale wady pozostały
1,0
Skrzynia biegów
Po 50 tysiącach rozpadła się w drobny mak, auto 4 miesiące w serwisie czekało na nową, ale daleko jej do ideału, kłopoty ze zmianą biegów ( zgrzyty, ciężka praca lewarka ), zbyt krótka jedynka, brak 6 biegu
1,0
Układ jezdny
Geometria przedniego zawieszenia nie do ustawienia, samochód sam skręca, nie wiem czy wszystkie, ale na pewno większość ze sprzedanych w Polsce samochodów ma krzywą przednią część ramy ! Uważajcie sprzedają nam auta które nie powinny nigdy trafić na drogi !!!
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
To skandal za taką cenę! Pasażerowie tylnych rzędów siedzeń marzną w zimie jak w 126p ( bez szalika i kalesonów nie wsiadać )
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach miejsca jest pod dostatkiem, ale tył to porażka, zwłaszcza jeżeli chodzi o fotele, czujesz się jak na ławce w parku, którą ktoś trzęsie, a na dodatek jest ciasno
2,0
Wyciszenie
Jest bardzo głośno nawet przy małych obrotach. Do tego po kilku miesiącach eksploatacji można usłyszeć jak wszystkie plastikowe elementy wnętrza żyją własnym ( burzliwym ) życiem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 11 do 14 litrów jest jak na tę masę auta do przyjęcia
1,0
Stosunek jakość/cena
Skandal !!!!!!!!!!!!!!!
Sprawa jest w prokuraturze i dotyczy kilku samochodów. Jeżeli masz podobne problemy, napisz - michal_s8@poczta.onet.pl
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Non stop są jakieś drobne problemy. dwa razy "wypluł" całą antenę, często palą się żarówki od podświetlenia przełączników, wycieraczki reflektorów zatrzymują się w dziwnych pozycjach, zacina się szyberdach, szaleje wskaźnik poziomu paliwa, czasem zatrzymują się wszystkie wskażniki na desce rozdzielczej, łącznie z prędkościomierzem itp ...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z legendy poprzednich wersji Patrola została tylko nazwa. ( silnik do wymiany, skrzynia w proszku )
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 160KM 118kW
[l/100km]