Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol IV

Michał, 19 lat temu
Silnik 3.0 Di 160KM 118kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 95 tys. km
Nissan Patrol IV 3.0 Di 160KM 118kW od 2000 - Oceń swoje auto
1,69
60% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Za 200 000 zł dostajemy kupę (2500 kilogramu) złomu z którą co parę dni treba jechać do serwisu, w dodatku Nissan Polska traktuje swoich klientów skandalicznie, pracownicy działu reklamacji są aroganccy i niekompetentni. Na informację o krzywej ramie nośnej ich odpowiedzią była sugestia że wjechałem nim w trudny teren i skrzywiłem ją sam. Niestety nie miało to nigdy miejsca, a gdyby nawet to przecież KUPIŁEM SOBIE SAMOCHÓD TERENOWY A NIE WÓZEK DLA LALEK, I TAKIE JEST JEGO PRZEZNACZENIE !
Wrażenia
3,0
Silnik
Prawie rozleciał sę po 40 tysiącach ( coś ze smarowaniem ). Problemy z odpaleniem już przy temperaturze 0 stopni, a jak już zapali to jeden cylinder rusza dopiero kilka sekund później Wymieniono na nowy ale wady pozostały
1,0
Skrzynia biegów
Po 50 tysiącach rozpadła się w drobny mak, auto 4 miesiące w serwisie czekało na nową, ale daleko jej do ideału, kłopoty ze zmianą biegów ( zgrzyty, ciężka praca lewarka ), zbyt krótka jedynka, brak 6 biegu
1,0
Układ jezdny
Geometria przedniego zawieszenia nie do ustawienia, samochód sam skręca, nie wiem czy wszystkie, ale na pewno większość ze sprzedanych w Polsce samochodów ma krzywą przednią część ramy ! Uważajcie sprzedają nam auta które nie powinny nigdy trafić na drogi !!!
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
To skandal za taką cenę! Pasażerowie tylnych rzędów siedzeń marzną w zimie jak w 126p ( bez szalika i kalesonów nie wsiadać )
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach miejsca jest pod dostatkiem, ale tył to porażka, zwłaszcza jeżeli chodzi o fotele, czujesz się jak na ławce w parku, którą ktoś trzęsie, a na dodatek jest ciasno
2,0
Wyciszenie
Jest bardzo głośno nawet przy małych obrotach. Do tego po kilku miesiącach eksploatacji można usłyszeć jak wszystkie plastikowe elementy wnętrza żyją własnym ( burzliwym ) życiem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie 11 do 14 litrów jest jak na tę masę auta do przyjęcia
1,0
Stosunek jakość/cena
Skandal !!!!!!!!!!!!!!! Sprawa jest w prokuraturze i dotyczy kilku samochodów. Jeżeli masz podobne problemy, napisz - michal_s8@poczta.onet.pl
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Non stop są jakieś drobne problemy. dwa razy "wypluł" całą antenę, często palą się żarówki od podświetlenia przełączników, wycieraczki reflektorów zatrzymują się w dziwnych pozycjach, zacina się szyberdach, szaleje wskaźnik poziomu paliwa, czasem zatrzymują się wszystkie wskażniki na desce rozdzielczej, łącznie z prędkościomierzem itp ...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z legendy poprzednich wersji Patrola została tylko nazwa. ( silnik do wymiany, skrzynia w proszku )

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Patrol IV