ODPOWIEDNIA MOC DO MASY NIESAMOWITY UCIĄG WYSOKA KULTURA PRACY SZANUJ A NIEZAWIEDZIE
5,0
Skrzynia biegów
NIEZAWODNA
4,0
Układ jezdny
2,5 TONY JEDZIESZ JAK CIĘŻARÓWKĄ ALE TO + (SŁABY SKRĘT I PRZEŚWIT TYLNEGO MOSTU ALE TO SZCZEGÓŁ
Komfort
4,0
Widoczność
JA WIDZĘ DOBRZE 185CM ALE OSOBY O NIŻSZYM WZROŚCIE MAJĄ PROBLEM ŻONA TEGO AUTA NIENAWIDZI ! POTRZEBNE JEST DOBRE WYCZUCIE
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
POCZĄTKOWO KIEPSKIE ALE PO ROZPRACOWANIU KLIMATRONIKU W FUNKCI AUTO NIC WIĘCEJ NIEPOTRZEBA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DZIWNE ALE TROCHĘ JAK W RODZINNYM WANIE 7 OŚÓB NA ODLEGŁOŚC 200KM KOMFORT DALEJ PRZYDAŁOBY SIĘ DVD
5,0
Wyciszenie
PORÓWNUJĄC POPZENIKÓW
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10-11L\\100KM PUSTY PALI TAK SAMO JAK Z PRZYCZEPĄ ALE PRZY PRĘDKOŚCI OK.100KM\\H
4,0
Stosunek jakość/cena
NOWE BARDZO DROGIE Z UŻYWEK IDZIE WYCZJIĆ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ŻAL MI TYCH CO WIEŻĄ W SERWISY JAK W BOGA ! SERWIS POLSKA TO SYF ! KUPA SPRZĘTU ZERO TALĘTU ... COŚ NAWALI A ONI JUŻ MÓWIĄ O NOWYM SILNIKU , KOSZTY NAPRAW PRZECIĘTNE ALE TRZEBA POSZUKAĆ CZĘŚCI NA RYNKU WTÓRNYM.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
KUPIŁEM PATROLA Z PADNIĘTYM MOTOREM OD A-Z PRZYJŻAŁĘM SIĘ ROZWIĄZANIOM JEDNOSTKI NAPĘDOWEJ W 85% SILNIK ZACIERA SIĘ NA DOLNYCH WAŁKACZ RÓWNOWAŻĄCYCH KTÓRE SĄ ZBĘDNE I MAJĄ ŻLE ROZWIĄZANY UKŁAD SMAROWANIA ROBĄ BAŁAGAN A NAPRAWA TO KOSZT 4-5TYŚ I TEMAT ZAMKNIĘTY !
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 160KM 118kW
[l/100km]