Chciałbym zdementować wpisy jakiś dzieciaków zapewne jeżdżących polonezami lub maluchami po tuningu ,że patrol 3,0 jest awaryjny? Pierwsza sprawa Nowy kosztuje tyle ile dwa dobrej klasy auta osobowe i za tyle pieniędzy dostać coś bublowatego było by sprzeczne z Biblią ,Torą i komiksami Kajko i Kokosz . Więc tak po ośmiu latach eksploatacji mojej laleczki powiem tak :Bzdura i stek kłamstw!!!! Przejechałem moim Patrolem ponad 450tys km i nic zupełnie nic poza wymianą oleju i obsługą: klocki, łączniki, amory, tuleje gumowe ale to robi się w każdym aucie. Moje cacko pracuje ciężko pod lawetą i zdarza się ciągnąć na niej busa maxa . Nigdy mnie nie zawiódł a na początku eksploatacji po przejechaniu dokładnie 104tys km (wpis w serwis książce ) Nissan zaprosił mnie do nieodpłatnej wymiany silnika który miał mieć jakąś wadę układu smarowania. Ja nic takiego nie stwierdziłem ale ok. dacie za darmo nowy to zgoda i tak po chyba czterech dniach otrzymałem z serwisu czyste pachnące autko z nowym silnikiem , list z przeprosinami i parę gadżetów reklamowych ,brelok do kluczy . Jak się później dowiedziałem wadę tą mogło mieć około 1 do 200sztuk aut sprzedanych w Polsce ile się zgłosiło do wymiany nie wiem ale ponoć wymieniali nawet te silniki aut które już nie miały gwarancji! Wiec Nissan stanol na wysokości zadania i pewnie ktoś za to został ukarany , takie i inne usterki zdążają się cyklicznie wszystkim wiodącym producentom wiec jeśli chcesz kupić Patrola to się nie zastanawiaj polecam serdecznie! Na koniec dodam tylko ,że mam jeszcze oryginalny akumulator po ośmiu latach eksploatacji ! I w tą zimę silnik palił jak benzyna nawet bez grzania(świece szybko grzejne) Głęboko wierzę ,że uda mi się przejechać jeszcze raz tyle bo to konstrukcja jak w ciężarówce wszystko wielkie , ciężkie i precyzyjnie wykonane.
pozdrawiam
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 160KM 118kW
[l/100km]