Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol IV

Marian .Z, 16 lat temu
Silnik 3.0 Di 160KM 118kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 478 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Nissan Patrol IV 3.0 Di 160KM 118kW od 2000 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Perfekcja
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chciałbym zdementować wpisy jakiś dzieciaków zapewne jeżdżących polonezami lub maluchami po tuningu ,że patrol 3,0 jest awaryjny? Pierwsza sprawa Nowy kosztuje tyle ile dwa dobrej klasy auta osobowe i za tyle pieniędzy dostać coś bublowatego było by sprzeczne z Biblią ,Torą i komiksami Kajko i Kokosz . Więc tak po ośmiu latach eksploatacji mojej laleczki powiem tak :Bzdura i stek kłamstw!!!! Przejechałem moim Patrolem ponad 450tys km i nic zupełnie nic poza wymianą oleju i obsługą: klocki, łączniki, amory, tuleje gumowe ale to robi się w każdym aucie. Moje cacko pracuje ciężko pod lawetą i zdarza się ciągnąć na niej busa maxa . Nigdy mnie nie zawiódł a na początku eksploatacji po przejechaniu dokładnie 104tys km (wpis w serwis książce ) Nissan zaprosił mnie do nieodpłatnej wymiany silnika który miał mieć jakąś wadę układu smarowania. Ja nic takiego nie stwierdziłem ale ok. dacie za darmo nowy to zgoda i tak po chyba czterech dniach otrzymałem z serwisu czyste pachnące autko z nowym silnikiem , list z przeprosinami i parę gadżetów reklamowych ,brelok do kluczy . Jak się później dowiedziałem wadę tą mogło mieć około 1 do 200sztuk aut sprzedanych w Polsce ile się zgłosiło do wymiany nie wiem ale ponoć wymieniali nawet te silniki aut które już nie miały gwarancji! Wiec Nissan stanol na wysokości zadania i pewnie ktoś za to został ukarany , takie i inne usterki zdążają się cyklicznie wszystkim wiodącym producentom wiec jeśli chcesz kupić Patrola to się nie zastanawiaj polecam serdecznie! Na koniec dodam tylko ,że mam jeszcze oryginalny akumulator po ośmiu latach eksploatacji ! I w tą zimę silnik palił jak benzyna nawet bez grzania(świece szybko grzejne) Głęboko wierzę ,że uda mi się przejechać jeszcze raz tyle bo to konstrukcja jak w ciężarówce wszystko wielkie , ciężkie i precyzyjnie wykonane. pozdrawiam

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 Di 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Nissan Patrol IV

Liczba wpisów: 5

Nissan Patrol IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Nissan Patrol IV