Solidne auto o świetnych możliwościach terenowych, szeroki rynek części do tuningu, mało awaryjny, zawsze cię dowiezie do domu :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba o niego dbać to się odwdzięczy bezawaryjną pracą. Sprawdzaj wiskozę, wymieniaj olej co 8-10 tkm, daj odsapnąć w terenie przy ostrym grzaniu a pokula się bezawaryjnie
4,0
Skrzynia biegów
Solidna skrzynia bez czujników i elektroniki, reduktor na wajchę ... czego chcieć więcej?
5,0
Układ jezdny
Seryjnym Patrolem da się zrobić dużo w terenie a po modyfikacjach to hoho.. Jam mam lift 2" "made in Bemot", usunięty tylny stabilizator (ogromny wykrzyż !), opony 33" MT, na asfalcie do 100 km/h da się jechać ale nie na asfalt nabyłem Patrola
Komfort
5,0
Widoczność
Heheheh... widok jak u proboszcza z ambony :)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką a że za dużo pierdoł i guzików nie ma to jest na plus
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje już po chwili, latem klima też spokojnie wydala a mam czarny lakier.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest naprawdę dużo miejsca, nikt nikomu nie przeszkadza, z tyłu również jest luźno. Kolega ma fabryczny szyber dach i tam z tyłu troche brakuje przestrzenie nad głową ale mam 185 cm
4,0
Wyciszenie
To nie jest osobówka tylko auto terenowe na dwóch sztywnych mostach i wielkich kołach ... więc biorąc to pod uwage jest dość dobrze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są tanie części i drogie ... jest zderzak za 1500 i za 4500 zł, jest sprzęgło za 500 zł jest za 5000 zł ... zależy jak leży, gdzie kto jeździ i do czego kupił to auto. Zresztą zasady te obowiązują wszędzie ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
Co tu pisać, cen jest adekwatna do możliwości i jakości auta
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak nie zepsujesz to będzie działało :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkałem się z tym problemem :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 Di 129KM 95kW
[l/100km]