Kupa nerwów, stresu, jeżdżenia po warsztatach i astronomiczne ceny napraw. I to przy przebiegu 70 tys. którego jestem pewien bo kupiłem samochód bezpośrednio od Niemca, pierwszego właściciela, z książką serwisową oraz berichtami z technische i abgasuntersuchung.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny, mułowaty
3,0
Skrzynia biegów
Kiepsko wchodzi dołączanie napędów i reduktor
4,0
Układ jezdny
dobrze daje sobie radę w terenie, na twardym głośny
Duży hałas w kabinie, słychac opony, silnik, tarabanią elementy nadwozia, po kilku godzinach jazdy czuję się zmęczony hałasem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przeciętne, koszty serwisu i napraw astronomiczne, nikt nie potrafi zdiagnozować usterek, w serwisie autoryzowanym przy wymianie świeć narobili mi szkód na kilkanaście tysięcy
Koszt wymiany świec 1200 zł
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem problemów z drobiazgami
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Padł wtryskiwacz sterujący i pompa wtryskowa (po wizycie w serwisie gdzie wymieniałem świece)
Nikt nie potrafi zdiagnozować dlaczego, nie pomogła nawet wymiana sekcji na oryginalną.
Samochód źle odpala i dymi pomimo,że ciśnienie sprężania i parametry wtryskiwavzy wskazują wartości przewidziane dla fabrycznie nowych. Pompa daje zbyt małą dawkę rozruchową tak samo jak na starej jak i na nowej sekcji. Koszt nowej pompy to 3.430 EUR
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 Di 129KM 95kW
[l/100km]