Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol IV

Mnich OFM , 13 lat temu
Silnik 4.5 i 200KM 147kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 390 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Patrol IV 4.5 i 200KM 147kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
3,54
17% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : To po prostu mocarz. Po śniegu, gruncie ornym. Potwór a nie auto.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : bardzo nietrwałe paski,
Karoseria : Orurowanie. Bardzo często odpada
Układ elektryczny : komputer potrafi zablokować szyby. Nawet reset kluczykiem nie pomaga. Konieczny serwis
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry, bo mocny, a to w terenie ważne jak dzwon na wieży katedralnej.
4,0
Skrzynia biegów
Nie wyobrażam sobie innej w tym aucie. Aczkolwiek myślę, że czasami robi na złość kierowcy. Szczególne przy zjeździe.
4,0
Układ jezdny
A to po prostu zasługuje na najwyższe noty. Nigdy nie miałem wypadnięcie z drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobrze, a w tył, no po prostu siedzisz i piszczysz z rozpaczy jak nie masz kamery cofania.
4,0
Ergonomia
Z tym nie ma problemu, aczkolwiek znajduję kilka całkiem niezłych pułapek obsługowych. Mógłby być np. dotykowy ekran nawigacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Można na Saharę i nie odczujesz, że obok ponad 50 stopni. To samo zimą. Brakuje troszeczkę programowania temperatury.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie dość, że piekielnie wysoko, to też ogromna przestrzeń na około. Nic lepszego być nie może.
2,0
Wyciszenie
Trochę głośno, ale on ma taką urodę. Jak to rasowa terenówka.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie bezawaryjny w bzdurkach. Natomiast jak coś, to rzadko i musi być to potężny \"dzwon\". Dyferencjał, automat, elementy zawieszenia, no i koła. Wbrew pozorom piekielnie łatwo rozwalić te z pozoru mocarne terenowe koła. O ile nie zadbasz o ogumienie. Jak nie pomylisz gum i dasz terenowe tam gdzie trza i kiedy, to jest po prostu monstrum. Oczywiście, że przy takiej potężnej masie, nawet ropniak musi żreć jak smok. Nie schodzi poniżej 10 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właśnie te bzdurki są niezawodne. Co tam żarówka. Są inne, gorsze sprawy.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kruche koła, blokujące się szyby(komputer wariuje w ten sposób), pękające siatki ochronne na przód w wersji ekstremalnie terenowej. No i nagrzewający się pas rozrządu. Potrawi strzelić z sekundy na sekundę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.5 i 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
28,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Patrol IV