Silnik
: 4,2 z dołożoną turbiną po prostu poezja, 220 kucy, 410 Nm. Waży swoje, ale swoją niezawodnością i wytrzymałością nadrabia.
5,0
Całokształt
W terenie nie do zatrzymania, chyba że kierowcę wyobraźnia poniesie. Jakość poszczególnych elementów świetna. Prawdziwy japoniec, nie tak jak dzisiejsze japońce z Chin. Silnik 4,2 nie do zajechania, nie trzeba jechać jak kameleon z jednym okiem na drogę z drugim wskaźnik temp. jak ma to miejsce w 2,8. Tutaj czapka się nie podniesie.
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 D 116KM 85kW
[l/100km]