Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Patrol III

Chivas z Krakowa, 17 lat temu
Silnik 2.8 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 1989
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Patrol III 2.8 TD 116KM 85kW 1988-1997 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Zdolność pokonywania przeszkód terenowych
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Głowica - długa to i czasem popęka jak się zgrzeje
5,0
Całokształt
Jak ktoś lubi naprawdę monstrualne pojazdy i nie kręci nosem na brak welurowej tapicerki i do tego umie cos przy aucie pogrzebać - to wybór jest prosty - Patrol
Wrażenia
5,0
Silnik
rzedowa szóstka to miód dla uszu, malkontenci pewnie narzekają, że troche głosno zwłaszcza jak snoorkel zasysa tuż nad głową
4,0
Skrzynia biegów
trochę za krótkie pierwsze przełożenia ale skrzynia trwła
4,0
Układ jezdny
biorąc pod uwagę do czego to auto służy (ciężki teren, wykrzyże, przeswit) znakpomity, na asfalcie trochę gorzej, ale kto by tym jeździł po asfalcie :))
Komfort
5,0
Widoczność
szklarnia po prostu
5,0
Ergonomia
wszystko jest tam gdzie trzeba
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trzy niezależne nagrzewnice, po 5 minutach sauna, bez względu na temperaturę zewnętrzną, klimy brak wiec w lecie trochę gorzej, zwłaszcza ze silnik sie grzeje w cieżeklim terenie i trzeba go studzic włączając nagrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Widziałem mnóstwo duzych samochodów, ale to to juz jest normalnie przesada,
4,0
Wyciszenie
wsumie przeciętne, ale to czołg (jak napisał jeden z użytkowników, bodajże Bober z BB)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Diesel jak Diesel, - przy dwóch tonach masy własnej + 500 kg sprzętu i koła 35 cali od 12 do 25 litrów - dla mnie git. Przeglady i naprawy proponuje we włąsnym zakresie, jak się coś zepsuje i zostanie dobrze naprawione na dobrych częściach to można zapomnieć o następnej naprawie,
5,0
Stosunek jakość/cena
sa kilkanascie tysięcy złotych mozna miec pojazd którym wjeżdza się w bieszczady z jednej strony a wyjeżdza z drugiej nie widząc asfaltu i żadnej innej utwardzonej drogi bez uszczerbku dla samochodu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto wiekowe, więc zawsze cos tam klęknie, ale biorąc pioprawkę na wiek i sposób eksploatacji - bez zastrzeżeń
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dużo właścicieli nażeka na pękające gł9owice, grzejący się silnik, ale są to usterki wynikakjace najczęścuiej z winy użytkownika. Prawidłowo eksploatowany jest wieczny Amen.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Patrol III