Dla mnie najlepszy spośród, które miałem, lepszy jest dla mnie niż Toyota Land Cruiser. Oba są świetne, ale Nissan jest bardziej odporny na trudne warunki w terenie. Toyota jest lepsza na użytkowanie na miasto czy długie trasy, ale nie pernamentnie w teren.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak szwajcarski zegarek
5,0
Skrzynia biegów
każdy bieg ma swoje miejsce
4,0
Układ jezdny
jak na tak ciężki pojazd i gabarytowy, ze sztywnymi osiami, w swojej klasie prowadzi sie pięknie
Komfort
4,0
Widoczność
zadowalająco, duże lusterka
5,0
Ergonomia
dobrze rozmieszczone sterowniki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szyby nie parują, dwie nagrzewnice
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szału nie ma, ale siedzi sie ergonomicznie
4,0
Wyciszenie
do 110 km/h jest przyjemnie, zresztą nie jest to pojazd do szybkiej jazdy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik 2,8 TD jest dość elastyczny i przy tym ekonomiczny na tą wagę i aerodynamikę szafy
5,0
Stosunek jakość/cena
Owiele tańszy był niż przereklamowane Toyoty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japońska jakość i niezawodność, wszystko świeci i działa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rzadnych, wymieniłem tylko sprzęgło wiskotyczne w serwisie, które z biegiem lat traciło sprawność
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 116KM 85kW
[l/100km]