Szukaj

Oceny Nissan Patrol III

Podsumowanie 40 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Nissan Patrol III - Oceń swoje auto
4,16
średnia ocena z 40 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
95%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Nissan Patrol III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Nissan Patrol III

3,5
~M.
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
W teorii samochód doskonały. Jak dobry przyjaciel. Nie zawiedzie, zawsze pomocny. Auto z duszą. W praktyce nie jest już tak dobrze ze względu na słaby silnik (o tym niżej). Jednak ogólne wrażenie jest bardzo dobre. Daje ogromną frajdę z jazdy. Po każdym terenie. Wszędzie wjedzie, zazwyczaj też wyjedzie. Super na wakacje czy wypady ze znajomymi. Do tego po przeróbkach (lift, światła, duże koła, zderzaki, wyciągarka, snorkel) wygląda świetnie -...
3,9
~BPuzoń
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
To nie jest auto dla osób, które sprawdzają ile auto pali. On po prostu pali tyle ile mu wlejesz. To nie jest auto szosowe. Ale w terenie zachowuje się jak mały czołg. To jest jedyne auto za, którym każdy się obejrzy - praca silnika jest wspaniała. Można go albo kochać albo nienawidzić a w terenie naje ogrom frajdy. To jedne z niewielu aut, które na rajd jedzie na własnych kołach i na własnych kołach z niego wracam.
4,2
~NP
Nissan Patrol III
Terenowy 4.2 D 116KM 85kW
W terenie nie do zatrzymania, chyba że kierowcę wyobraźnia poniesie. Jakość poszczególnych elementów świetna. Prawdziwy japoniec, nie tak jak dzisiejsze japońce z Chin. Silnik 4,2 nie do zajechania, nie trzeba jechać jak kameleon z jednym okiem na drogę z drugim wskaźnik temp. jak ma to miejsce w 2,8. Tutaj czapka się nie podniesie.
3,6
~animo@op.pl
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Za krótko jeżdżę tym , ale sprawia mi olbrzymią radość przy jeździe zarówno w terenie jak i na szosie. Przy włączonych dwóch napędach i blokadzie tylnego mostu wyjeżdżam gdzie chcę, ale dużo zależy od rodzaju ogumienia
3,7
~RS
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Polecam jako 2 czy 3 autko, taki gadżecik do duzych chlopcow.Na codzien , do miasta niebardzo - duzy promien skretu, apetyt na paliwo. W teren bajka chociaz jego mozliwosci mnie przerastają.Jak kupic to lepiej niceo droższy i zadbany, bez przeszlosci rajdowej.
4,5
~Bob budowniczy
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Dla mnie najlepszy spośród, które miałem, lepszy jest dla mnie niż Toyota Land Cruiser. Oba są świetne, ale Nissan jest bardziej odporny na trudne warunki w terenie. Toyota jest lepsza na użytkowanie na miasto czy długie trasy, ale nie pernamentnie w teren.
Dziennik kosztów dla Nissan Patrol III
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Zbigniew
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Najlepszy w swojej klasie, najlepszy też stosunek jakość i cena, król wśród pojazdów osobowo - terenowych. Jego niezawodnośc od lat mnie zadziwia, jednak wymaga wiedzy o użytkowaniu i serwisowaniu. Nie dla przeciętniaków. Gdyby nie rdza byłby na całe życie.
4,6
~Michal
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Jestem naprawde bardzo zadowolony. Autko dla rozsadnych ludzi, wlasciwosci terenowe narazie przerastaja moje umiejetnosci, ale pewnie wkrotce to nadrobie:) Przy blokadzie mostu nie do zatrzymania:) Ostatnio sie o tym przekonalem:) Jezeli ktos szuka substytutu scota to juz je znalazl, ale jak chce zgrywac bulwarowca to niech kupi Opla lub jakis koreanski wynalazek;)
4,5
~voo
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
´92 Patrol Y60 prawie 325tys. km z czego prawie połowa w trudnych warunkach terenowych. Samochód kupiony w 94 roku z przebiegiem ok 30tys. od pierwszego właściciela. Bardzo mocne auto, świetny silnik. Gdyby nie sposób eksploatowania dziś byłby pewnie w 100% lepszej kondycji. Pompa paliwowa nie lubi polskiego paliwa... Daję maksymalną ocenę.
4,2
~Mac, e-mail:m.jedrzejczyk@poczta.interia
Nissan Patrol III
Terenowy 2.8 TD 116KM 85kW
Auto z duszą, takich już nie robią. Przyjaciel na długi czas. Nie do zdarcia. Nie jest komfortowy,czy łatwy w prowadzeniu - męczący na dłuższych trasach, twardy i trzęsie, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie jest to też wyścigówka. Wszędzie wjedzie, nie zawsze wyjedzie (to zależy od wyobraźni kierowcy). Duża frajda z jazdy, najlepiej płynnej i rozsądnej. Ciężki jak sto diabłów, ale ładowność i pojemność bajka. Można w nim i podróżować i w nim...
Nissan Patrol III